Sanallar ve Gerçekler

5.9K 352 158
                                    

Yakup telefonundaki titreşim seslerinden dolayı kaçan uykusuyla birlikte bir sağa bir sola dönüyor olsa da kafasını yastığa sertçe gömmüş ve bir küfür savurmuştu. Uykusunun bölünmesinden gerçekten ama gerçekten nefret ediyordu ve uykusu bölündüğünde huysuz bir gün geçiriyordu. Gözlerini açmadan telefonunu sessize almaya devam etse bu sefer de ekranın sürekli aydınlanması dikkatini dağıtmaya başlamıştı.

Arama ekranında Adil'in ismini görünce uykulu gözlerini hafifçe aralamıştı.

"Mesajlara bak."dedi Adil telaşla. "Yakup,mesajlarına bak çabuk."

"Noluyo amcık sabah sabah..."

"Akşamın yedisi! Telefona bak diyorum sana bittin oğlum,sıçtın...."

"Noluyo? Savaş mı çıktı!"

Yakup telefonundaki sayısız mesajla birlikte ensesinden aşağı soğuk terler aktığını hissediyordu. Ellerinde his kaybı yaşıyor,kalbi nefes nefese çarpıyordu. Gözleri yuvalarından fırlamış ve korkuyla kendi dilini ısırır hale gelmişti. Yatağın içinde diken değmiş gibi doğrulmuştu. Diken batma hissi vücudunun her yerindeydi ve zavallı midesi kasılmaktan nefesinin bile batma hissi vermesi eş zamanlı gerçekleşiyordu. Yakup çığlığını bastırmak için kendi etini dişlemişti. Pahalı saatinin yanında "ucuz" diş izlerinden bir saat elde etmişti böylece.

Göğüslerinin ucuna mangal taktığı videoların ekran kayıtları mevcuttu.

Fermuarla kendini tatmin ettiği halleri de mevcuttu. Çıplak kalçalarını sallarken omzu üzerinden bakış attığı "yüzünün" en net hali de mevcuttu.Deri kıyafetler içerisinde yüzü maskeli halde yatakta kıvrandığı "kısa " bir kesit de mevcuttu.Çıplak bedeninin teşhir olduğu her halleri kare kare önünde duruyordu. Dikkatli bakıldığında yüzü net biçimde görülüyordu. Direkt olarak yüzü hedeflenmemiş olsa da yüzünü görmek isteyen onca çıplak karenin içinde yüzüne de çok net odak yapabilirdi.

Yakup için hayat o an gerçek anlamda bitmişti.

Tanıdığı çoğu insanın ona yolladığı ve soru işareti ile gönderdiği resimler kanının çekilmesine neden oluyordu. Telefondan gelen bildirimleri silmek istese de titrek elleri bildirimleri  silmeden yeni bildirimler birbirini buluyordu.

"Hayır..."diye haykırdı. Telefonu kapatmak için dirense de her arama ve mesajda telefon yeniden yanmaya devam ediyordu.

"Hayır..."

Karmen tarafından defalarca kez aranmış olsa da şimdi onun anne nasihatlerini dinleyemeyecek kadar yorgun hissediyordu.

Yakup : Amına koduğumun 

Yakup : Orospu çocuğu piç 

Yakup : Sen orospu çocuğunun tekisin

Yakup : Seni bulup hayatını bitireceğim

"Ben seninkini bitirdim bile,artık işime yaramıyorsun. Eğlendim. Övdükleri kadar varmışsın"





OnlyfansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin