"3,2...1!"diye gürlediğinde genzinden aşağı hızla yuvarladı boğaz yakan sıvıyı.
Bu gece tam olarak dünyadaki tüm varlığını bir "tüy" kadar hafif hissetmek istediği geceydi. Kutlama falan da bahaneydi zira Yakup içebildiği kadar içecek,shot üstüne shot bırakmayacak kadar cebi dolu hissediyordu. En azından kaç şişe bira içebileceğinin hesabını yapmadan "kuş tüyü" kıvamına gelene kadar kafayı bulabilecekti.
Yakıcı sıvıyı genzinden aşağı yollayarak çakırkeyf etrafa gülümsüyordu. Kumral teni,uzun kirpiklerine gölge düşürürken başı ufak miktarda dönüyordu. Mekanın içindeki ışıkların sürekli hareket halinde olması,gürültülü bir DJ performansı da hesaba katıldığında sabaha zoom uyanmak garantili bir süreçti.
"Ştt."diye mırıldandı Yakup göğsüne kadar araladığı düğmeleri biraz daha sıyırırken. "Tuğkan Bey."Tuğkan denen oğlan nefes kesici biriydi. Yakup bu yüzden ondan ilk görüşte tam anlamıyla nefret etmeye başlamıştı. Her erkek gibi civarında daha yakışıklı birinin oluşundan hep rahatsız olmuştu ama eşşeğin sevmediği ot misali,hep de burnunda bitiyordu.
Adil ile belki de Yakup'un bu denli yakın olma sebebi buydu. Yakup göz önünde olmayı çokça seven biriydi ve kızların bakışlarını üzerinde yakalamayı da ayrı bir severdi. Bu nedenle bu bakışları paylaşmayacağı tipteki bir Adil ile daha iyi anlaşıyordu. Karakter olarak da ruh olarak da arkadaşlıkları derindi elbette ama Tuğkan gibi bir tip olsa muhtemelen Yakup kıskançlık ve yersiz çatışmalar çıkarırdı.Adil daha kendi halinde ve "keko" sayılabilecek bir tipteydi. Yakup bu nedenle "Esra ve türevleri" ile yetinen Adil'i bir rakip benimsemiyordu kendisine.
Ama o Karmen'in kolejden arkadaşı olan Tuğkan dendi mi cinleri tepesine çıkıp,inmek bilmiyordu.
Herif yakışıklıydı. Yakup'u boy kompleksine sokacak kadar iri uzundu. Yakup'un baklavaları vardı ama Tuğkan'ın kol kasları kadar denk sayılmazdı kendi kürdan kolları. Bir de bunun yanında elemanın parasının bolluğu da ayrı bir sinir harbine neden oluyordu çünkü henüz on sekizinci yaşındayken Karmen'i okula almaya gelmişti çıkışta. On sekizlik birinin binmemesi gereken bir spor arabaya sahipti.Ve soğuktu. Buz dağı gibi bir tipti. Genelde Karmen'in hatrına orada bulunur ,Yakup ile de çok diyaloga girmezdi. Bu nedenle Yakup,en yakın kız arkadaşına asılma potansiyeli olan Tuğkan'a acaip bir kompleks besliyordu.
"İçmeyi bilmiyorsan."dedi her zaman kısa ve net konuşan Tuğkan küçümser bir bakışla elalarını devirip. "Belki de içmemelisin,ha?"
"Özür dilerim baba."dedi Yakup alayla burun kıvırırken. "Sana mı soracağım?"
"Sormamış halin belli."dedi Tuğkan umursamazca içkisinden bir yudum alırken.
"Ben dans edeceğim."dedi ayakları birbirine dolaşıp tökezleyen Yakup sırıtırken. "Hiç çekemem buz gibi nevale hallerini."
"Ayakların yere basamıyor ama bir dene."
Yakup üst üste kanına karıştırdığı alkolle birlikte sendelerken kazayla esmer bir kızın sırt dekoltesine doğru savurmuştu elini dengede kalabilmek adına. Ve esmer kız,dövecek gibi öyle bir bakış yollamıştı ki Yakup iki adım sendeleyip Tuğkan'ın omzuna çarpmıştı.
Tuğkan'ın perçemli kumral saçları elmacık kemiklerinde biterken soğuk bir gülüş sunmuştu alayla. "İzlemek eğlenceli olacak."
Yakup pes eder halde pistte dans eden arkadaşlarının DJ kabini önünde video çekimlerine göz gezdirdi. Bu onu eğlendirmezdi. Eğlenceli gelmiyordu.Gözleri usulca dans pistinde kabin önünde eğlenen kızlara kaydı.Gidip birine bu gece eğlenceli bir teklifte bulunabilirdi. Ya da birazcık olsun güzel kokulu bir boyunda soluklanmak iyi gelebilirdi.
Hatta tam şuan bar tuvaletinde eğlenceli bir şeyler de gerçekleşebilirdi ancak Yakup'un kafasında bozuk bir plak gibi sadece bilinmez hayranı dönüp duruyordu.
Yazmasa yazmıyordu.Oysa Yakup'a herkes yazardı. Yakup'a kimse görüldü atmazdı ya da mesajlarına geç dönmezdi. Bu kişi her kimse Yakup'u pek de umursuyormuş gibi durmuyordu.Dakika başı yazsa ve ilgi gösterse,sevgisini hissettirse muhtemelen oğlan tatmin olup kafasından tamamen atacaktı.
Çünkü ciddi bir ilişkiyi uzun vade boyu hiç düşünmüyordu.
Yine de bu kadar ilgisiz alakasız ve önemsiz hissettirilmek o kişinin aklının ucundan çıkmamasına neden oluyordu.
İhtimaller vardı.
Mesela tam şuan arkadaşlarıyla dans pistine karışabilir ve eğlenceli bir gece geçireceği güzel kızlardan herhangi birini tavlayabilirdi.
En basitinden içmeye de devam edebilirdi.
Ama bilinmeyen ve kendini asla umursamayan o kişiyle konuşma isteği susmuyordu. Onu bulmak istiyordu.
"O kim ki beni sikine takmayacak kadar önemli görüyor kendini.."diye fısıldadı gürültülü müziğe rağmen şiddetle kendi sesi yankılanan zihninde. Bir kaç bardak daha genzinden aşağı akan sıvıyla litrelerce kanına dolaşmıştı.
Ve o an pek de eğlenceli olmayan bir fikir olarak elindeki telefonu aldı,eğlence ortamında telefonla gezen gıcık tip olmak niyetindeydi.
Onlyfans.
Kaydol.
Kullanıcı adı ve şifre belirleme.
Yakup dudaklarını ısırdı. Karşısındakinin yaşlı bir kadın olduğuna bile emindi ama yine de cinsiyetini bilmiyordu. Belki yolladığı tomarla para tutan el bile başkasınındı,kadın eli olduğu anlaşılmasın diye erkek birinin elini kullanmıştı.
Bir adam onun özelini de görüyor olabilirdi.
Belki yaşlı belki genç.
Siktir,belki evli.
Yakup gerçek adının öğrenmesinden o denli korkuyordu ki aslında o kişi çoğu bilgiyi biliyor olmasına rağmen başkaları görürse inkar etmek istiyordu. Bir isim sallaması gerekliydi kafadan. Olur da telefonu ailesinin eline geçerse inkar edebileceği bir nickname olmalıydı.
Aklına gelen saçma salak bir ismi nickname olarak kaydettikten hemen sonra hesap ayarları için biraz daha gezindi.Aklına daha da eğlenceli bir şey gelmişti. Tuvalet kabinlerinden birine adımlarken sarhoş zihni tam olarak ne düşünüyordu bilmiyordu. Önce hesap linkini kopyalayıp,mesaj kutusuna ekledi.
Sarhoş bir biçimde pantolonunu hafifçe sıyırırken dönen başıyla kabine sıkıca tutunup sırıttı kendi kendine.
Yakup :
Yakup : daha fazlası için sadece onlyfans hesabımda hahaha :d
"link"
İşte şimdi eğlenecek bir şeyler bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."