Adil ıslık çalmış ve kiralanan villanın bahçesine adım atmıştı.
Gece aydınlatması havuzda sahte bir yakamoza neden oluyordu.
Oysa her şeyin en güzeli doğal,kendiliğinden olanı değil miydi? Medcezir hareketleri misal havuzda taklit edilebilir miydi? Suya yansıyan mehtap sahte bir yakamoza dönüşüyor ve ışıklandırma sistemleri bunu daha da görkemli hale getiriyordu."Hocam,banka soymadıysan üzerindekini kimden çaldın ?"diye fısıldadı Adil.
"Ve buranın parasını nasıl çıkarttın."Kızlar taksiden inmişken elbiseleri açılmasın diye çantalarını önlerine tutup rahatsız topuklar üzerinde yürüyordu.
Onlar genelde tayt üstüne crop ve postal botlara o kadar alışkındı ki böyle nadiren etkinliklerde sürüp sürüştürüyorlardı.
Bu nedenle birbirlerinden destek alıyor,topuk tıkırtıları eşliğinde yeni doğmuş ceylan yavruları gibi adımlar atıyorlardı"Yakup."dedi Karmen tek kaşını havaya kaldırıp.
"Bize açıklamak istediğin bir şeyler var mı?""Üniversiteni kutluyorum güzelim."
Yakup arkadaşının pudralı yanaklarına sulu öpücükler kondururken göz kırpıştırıp kiraladığı DJ'i baş selamıyla karşıladı.
"Aramızda zeki ve çalışkan olan tek kişiye!""Yakup."dedi Karmen rahatsız biçimde.
"İçeride konuşacak müsait zamanın var mı?""Güzelim."diye mırıldandı Yakup çapkın bir gülüşle.
"Birazdan misafirler gelecek,listedeki herkese konumu attım. Burnuna biraz daha pudra sürmek istersen lavabo ikinci katta.""Bu ne gürültü?"dedi Karmen şaşkınca ince kaşlarını havaya kaldırmıştı.
"Öğlen kapıma elbiseler yolluyorsun,akşam 2 saatlik yolu taksiyle geliyoruz. Bir villa kiralanmış ve buraya bizim bütçemiz yetmez.""Olum."dedi Adil telaşla.
"Bak mafya falan babalarıyla ahbaplık ediyorsan dön yoldan , sokarlar götümüze bu parayı."Neyse ki Adil'in sevgilisi bir miktar relaks ve lodosa bırakan kısımda yer almaktaydı.
Alayla gözlerini devirmiş ve omuz silkerek içeceklere uzanmıştı.
"Sosyal medya işinde iyi para var."dedi kız.
"Yakup da yakışıklı biri. Sonuç olarak anneanne ve dede rolünü oynamak istiyorsanız gidip yukarıda istirahatinize devam edin. Biz kankamla partileriz!""Sosyal medya işi?"dedi Karmen sinirle.
"Bilmediğimiz bir YouTube kanalın mı var ? Ya da Instagram'da Tiktok'ta içerik mi oluşturuyorsun. Bunlardan bir anda para kazanmak da mümkün değil ,insanlar yıllarca düzenli paylaşımlar yapıyor ve hala....""Karmen."dedi Yakup kızı keserek.
"Seni seviyorum balım ama biraz fazla kafayı takıyorsun.""O herife çıplak fotoğraflarını satıyorsun."diye fısıldadı Karen hüzünle.
"Sen cidden... Sapığın birine kendini pazarlıyorsun.""Hocam."dedi Adil telaşla. "Kanka bak ,işin sonu bok yoluna çıkıyor. Kimse sikmediği sıpaya arpa vermez bu devirde."
"Ona yatakta eşlik etmiyorsan tabi."dedi Karen dolan gözleriyle.
"Yalan söyledin,engelledim demiştin. Yalan söyledin!""Partinin tadını çıkarın."dedi Yakup fısıltıyla.
"Yeni hayatımızında. Eğer boş yere paranoyak davranacak birini arasam annemi çağırırdım Karmen. Öz annem bile senin kadar kafa açmaz!""Ben neyi sevmiştim biliyor musun."diye fısıldadı Karmen hüzünle köşeye otururarak.
"Hayatım boyunca dışlanıp itilip kakıldığım yerden yepyeni bir yere geldiğimde kantinden topkek alıp çakmakla üzerinde kürdan yakan oğlanı sevmiştim. Okulun ilk gününde yalnız hissettirmemek için tuvalete benimle gelen kızı sevmiştim. Eve kadar beni bırakan Adil'i sevmiştim.
Kendinize gelin. Napıyorsunuz !""Bak güzelim."dedi kız Karmen'i telkin ederek.
"Herifin potansiyeli var ve değerlendiriyor. Tek kişi dimi Yakup?""Fahişe miyim ben !"dedi Yakup sinirle.
"Tabi ki de tek adam.""Zengin bir eniştemiz var."diye mırıldandı Adil tek kaşını havaya kaldırıp.
"Gay olduğunu bilmiyordum,bana kaldırmadın dimi la hiç ?""Pasifim."dedi Yakup şımarık bir gülüşle.
"Sana kalkmaz güllerin gülü.""Bir kaç aydır var bu mevzu. Bir şeyler olacak olsa çoktan olurdu."dedi Yakup derin bir nefesle.
"Hem zaten gerçekte de tanışmaya karar verdik,gece onunlaydım.""Annen tüm gece beni aradı. Hayvan herif! İnsan ailesine haber verir."
"Otel odasında cesedin bulunabilirdi! Sana kokain bile verebilirdi...Kim ?"dedi Karmen şaşkınca.
"Kim o adam. Cidden çok merak ediyorum egosu dünyasından geniş birini otel odasına ayaklarına çağıracak kadar dişli adam kim ?""Bilmiyorum."dedi Yakup sinirle.
"Tüm gece onunla değil mıydın?"
Adil arkadaşının suratını incelese de kızarıp bozaran Yakup sinirle tebessüm ederek içkisine uzandı.
"Fantezi yaptık. Gözlerim bağlıydı.""Aptal..."dedi Karmen hırsla.
"Seni kullanıyor!"Kapının önünde arabalar dolmuş,herkes şaşkınca partinin sahiplerine bakıyordu.
Kırmızı lüks spor arabasından inen dalgalı saçları ve enfes gülüşüyle tüm züppeliğini gözler önüne seren Tuğkan aracını park etmişti.
Lisedeki tüm arkadaşları buradaydı ve şaşkınlıkla lüks eve bakınıyorlardı.Aptal tiki kızlar bile partiye gelmişti.
Naylon bebek saçlı Başak da dahil olmak üzere herkes buradaydı."Bunu kim çağırdı."dedi Adil telaşla.
"Başak bizden nefret eder ! Kız tam yelloz.""Ben çağırdım sevgilim."diye mırıldandı kız kolunu Yakup'un göğsüne koyup pat pat yaparak.
"Parti nasıl yapılır uygulamalı görsün istedim. Yakup kardeşimiz şov yaparken onun canlı yayın takipçilerine ihtiyacımız var.""İyi düşünmüşsün."dedi Yakup kıza göz kırpıp.
"En güzel parti,en güzel Karmen'e..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."