Öylesine

5.2K 362 25
                                    

Kızı belinden sertçe kaldırıp duvara yasladığında loş ışıkta,hafif kokteyl tadı eşliğinde dudaklarındaki karpuz tadıyla meşguldü.
Kızın içtiği karpuzlu kokteyl kendi dudaklarındaki ballı viski tadıyla karışırken daha büyük hınçla kızın dudaklarına yapıştı.

Hala etkilenmemiş olmasını alkole bağlıyordu.
Kız gayet güzeldi,her şey yerindeydi.
Bununla birlikte hoş yeşil bir elbise kıvranan kız rüya gibiydi ve Yakup öylesine takıldığı binlerce kızın içerisinde nefesten tahrik olurken ,bundan olmaması saçmalık olurdu.
Kesinlikle bunun sebebi fazla içmesine bağlıydı.
Bok gibi alkol aldığı için erkekliği uyarı veriyordu.

Otobüsteki yetersiz bakiye sesi yankılanıyordu adeta.
Kızın elleri pantalonda gezinirken de dahi Yakup çapkınca bir gülüş atıyordu.
En azından caka satabilirdi.
"Geç gelirim."
Pekala bunu anlayacak dil seviyesine sahip miydi kız,muammaydı.

Kızın dudaklarındaki gloss Yakup'un boynunda iz yaparken düşünmemeye ve kıza odaklanmaya çalışıyordu.

Siktir.
Aklından olmayan bir adamın vücudu çıkmıyordu.
Gay olmadığına yemin edebilirdi.
Hem gay olsa kızlarla olamazdı.
Eskiden olabiliyorken şimdi olmayışını ise tamamen kafasının allak bullak halde olmasına bağlıyordu zira adam zihnini fethe çıkmıştı.
Adamın adonisli vücudunu hayal edince.

"Ah."

Kızdan boğuk bir inilti yükselirken Yakup daha büyük bir hırsla dudaklarını kavramıştı.

Erkekliğini ispat etmeye çalışmıyordu.
Bu bir tarz ek gelirdi.
Ha bir ajansa kaydolup modellik etmişti ha güzel ve berrak fiziğini birinin gözlerine sunmuştu.
Neticede şansı yaver gitse belki modellik yapmak için de bu tarz pozlar ve videolar yapacaktı.
Belki oyunculuk yapsa öpüşme ve sevişme sahnelerinde yer alacaktı?

Kız sıkılgan bir tavırla dudaklarını çekerken acıdığını belli eden bir hareketle yüz ekşitti.

"Ha,pardon."dedi Yakup sabırsızca.
Kızın elbisesini sıyırmak üzere hareket etse de kızın telefonu durmaksızın çalıyordu.

"Sorry,boyfriend..."
Telefonunda sevgilisinin aradığını gösterirken kız bir anda sesini toplayıp ,kısık sesle konuşarak az gürültülü bir kısma adımlamıştı.

"Hah."dedi Yakup alayla.
"En azından kimseyi boynuzlamıyorum ulan !"

"Beni sinirlendirmek hoşuna gidiyor olsa gerek.
Sinirlenmiyorum."

Çünkü kıskanıyorsun.
Yakup kendi kendine mırıldanmıştı.
Kıskanıyordu.
Kesinlikle bu adam da en az onun kadar onu merak ediyordu.
Kesinlikle o da kıskanıyordu.

"Eğlencemize bakmak suç mu?"diye yanıtladı Yakup alay eder gibi.

"Eğlenmek istiyorsun demek :) "

"Evet."

"Bunu gerçekten istiyor musun güzelim?"

"Evet?"

"Yarım bırakıp kaçmak olmayacak ama."

"Bırakmam."

"O halde mekandan çık ve dediğim adrese git."

OnlyfansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin