TEŞEKKÜR

43 3 0
                                    

  Hepinize merhaba. Kısa bir teşekkür bölümü yayınlamak istedim. Öncelikle buraya kadar okuduysaniz hepinize çok teşekkür ederim. Annemin doğum gününün olduğu 21 Ekim gecesi yazmaya karar verdiğim bu kurguya başlarken hiçbir ümidim yoktu. Oldukça eksikleri olan lakin benim için oldukça önemli bir yeri olan bir kitaptı. Final yaptığımı hala aklım almasada ben yazmaya bu kitapla başladım. Acılarımıda yazdım, sevinçlerimi de. Alaska benim aydınlık tarafimken Alyeska benim karanlık yüzüm oldu. Acılarıma eşlik etti.

Sevgili okuyucularım ,hepinize çok teşekkür ederim.

Bana arkadaş edindiren ve hikayemi yayınlamamı kolaylaştıran bu platformada teşekkür ederim.

Sevgili Zeynep, eğer hala buralardaysan 2 yıl geçmesine rağmen teşekkür ederim.

Sevgili Sılanur, nerede ne yapıyorsun bilmiyorum ama herşeye rağmen bu kitaba devam etme sebebim yorumlarındı. Kötü bir ayrılık yapsakta teşekkür ederim.

Sevgili x_LadyOftheShadows_x her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim sultanım.

Sevgili sevvalslade  sanada çok teşekkür ederim.

Ve son olarak, sevgili S. Senden her ne kadar nefret etsem de bana ilham kaynağı olduğun için teşekkür ederim. Umarım yollarımız bir daha asla kesismez.

Herkese en içten dileklerimle iyi günler dilerim.

Fallingstars13x

Uyumsuz Hayaller | Cameron MonaghanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin