Hoofdstuk 3

111 6 0
                                    

We verhuisde bijna naar de andere kant van het land. Ik vond het opzich niet heel erg, sinds het ongeluk sprak ik mijn vrienden niet veel meer omdat ik niet zo vaak meer op school was. Ik zat of thuis of ik zat bij een psychiater.

Van af morgen zou ik ook naar een nieuwe school gaan. Ik zag er best wel tegen op. Ik had al heel lang geen vreemde mensen gesproken, ik zat veel binnen en sprak eigenlijk alleen echt mijn moeder en af en toe een ander familie lid. Het klinkt misschien eenzaam, maar in die periode had ik niet echt behoefte aan gezeldschap en ik denk het gezeldschap  ook niet echt aan mij. Ik zat voornamelijk naar buiten te kijken of ik lag te slapen. Maar dan schoot ik weer wakker omdat ik een nacht merrie had over Cindy.

Toen we aan kwamen bij ons nieuwe huis was ik verrast. De laatste keer dat ik hier was geweest was 5 maanden terug toen mijn moeder wilde laten zien welk huis ze had uit gekozen. Het was een vrij groot alleen staand huis en had wat weg van een oude boerderij. Het viel me nu pas op dat het er zo sprookjes achtig uit zag. De laatste keer dat ik hier was, was ik er niet echt bij met mijn gedachten.

Onze meubels stonden er al in, daar was mijn moeder al 2 weken mee bezig geweest want ze wilde alles het liefste zelf doen. Ik pakte de dozen uit de auto waar opgeschreven stond 'Lily's slaapkamer spullen' Ik liep meteen naar mijn kamer en maakte 1 van de dozen open. Daar zaten al mijn boeken in, waar onder ook mijn dagboek die ik bij hield sinds het ongeluk. Ik schreef er al 3 weken niet meer in omdat ik niet zo goed wist wat ik moest opschrijven.

Ik pakte de rest van mijn spullen uit en liep toen weer naar beneden om mijn moeder te helpen om alle borden en glazen uit het bubbel plastic te halen en ze in de kastjes neer te zetten. We deden dit in stilte en genoten gewoon van elkaar gezelschap.

Full MoonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu