'Dus je vind hem leuk?' Zei Jack toen we weer terug in mijn kamer waren. 'Nee, wie zegt dat?' Zei ik geïrriteerd. 'Niemand, maar waarom was je anders bij hem, je hebt bij hem gedouched, joost mag weten wat er allemaal daar is gebeurt en heb je nog steeds zijn trui aan' zei Jack en keek me diep in de ogen om er achter te komen of er iets uit mijn blik te halen was.
'Mijn trui nu om precies te zijn. Maar mogen meisjes niet eens meer bevriend zijn met jongens?' Vroeg ik terwijl ik het grote licht uit deed en het kleine lichtje naast mijn bed aan. 'Tuurlijk wel, maar dit is anders' antwoorden hij en deed het grote licht weer aan. Hij liep naar mijn kastje en pakte wat spullen. Ik keek hem geïrriteerd aan wat hij maar natuurlijk niet zag. En deed het grote licht weer uit. Ik liep naar mijn bed en vroeg onder tussen 'hoe bedoel je anders?'
'Nou gewoon. Hoe jullie naar elkaar kijken en tegen elkaar praten. En Luke doet overduidelijk anders naar jouw dan naar andere meisjes' antwoorde Jack terwijl hij naar mijn bed liep en naast me kwam zitten. Ik duwde hem van het bed af waardoor hij op de grond viel. Ik schoot in de slappe lach. Jack keek me boos aan en krabbelde overeind.
'Maar het hoeft toch niet te betekenen dat ik hem leuk vind of hij mij' zei ik toen mijn lachbui over was. 'Ja maar dat is ook niet het enigste. Hij heeft een aantal dingen gezegd...' antwoorde Jack mysterieus en liep ondertussen naar het raam toe dat hij langzaam open schoof. Hij wierp me een blik die me heel nieuwschierig maakte. 'Wat heeft hij gezegt dan?' Vroeg ik.
'Jaaaa.....' antwoorde Jack en sprong uit het raam. Zo snel ik kon rende ik naar ht raam toe. 'Was gezellig, ik zie je morgen wel weer' riep Jack naar boven. Hij gaf me een knipoog en rende weg.
Wat zou Luke gezegt hebben? Zou hij überhaupt wel iets gezegt hebben? Of zei Jack dit alleen maar om te kijken of ik hem leuk vind? Omg dit is zo irritant.
Gefrustreerd liep ik terug naar mijn bed en klikte het lampje uit. Ik ging liggen en weer proberen te slapen.
Het lukte me niet. Ik kon er alleen maar aan denken wat Luke gezegt zou kunnen hebben. Wat als hij me echt leuk vind? Zou hij me dan vragen? Hij vind me toch niet leuk. Waarom vind nooit iemand mij leuk die ik ook leuk vind?
Opeens lichte mijn telefoon op. Er kwamen een aantal appjes binnen.
♡Hoi, sorry dat ik Jack naar je toe had gestuurd maar ik moest snel even iets doen. Hoe gaat het?
♡Sorry als ik je nu wakker app
•Oh geeft niet hoor ;)
•Gaat wel, schrok wel een beetje na wat ik hoorde wat eraan de hand was. En met jouw?
♡Ja gaat goed. Maar ga lekker slapen. Ik spreek je morgen wel weer. XxOmg hij stuurd kusjes... Wacht wat doe ik. Als of een jongen nooit vaker kusjes stuurd naar meisjes. Uhm wat moet ik terug reageren...
•Is goed x
Phoe. Ik durfde bijna niet op verzenden te drukken. Ik maak me serieus helemaal druk om niks...
♧Hey Lil, sorry dat ik zo laat nog app maar ik werd wakker van herrie buiten. Maar dat doet er niet toe. Heb jij zin om van het weekend naar de film te gaan? Ik hoor het wel xxx Crase
Daar reageer ik morgen wel op. Ik ga nu echt proberen te slapen.
_________________________________
Sorry dat ik al zo lang niks heb gepost.
Ik heb een beetje een moeilijke tijd achter de rug (eigenlijk zit ik er nog midden in) dus ik zal ook de komende tijd niet zo veel posten.
Sorry dat het maar een kort stukje is maar ik ben zelf ook even helemaal uit mijn verhaal. Als vast bedankt voor jullie begrip.
JE LEEST
Full Moon
FantasyLily preis een meisje van 16 jaar. Ze maakt veel mee in haar leven. Een vader die ze niet goed kan herinneren, een onopgeloste moord van haar beste vriendin, boven natuurlijke wezens, nieuwe vrienden, nieuw vijanden, liefde en een groot geheim. He...