Sabah kapımın sertçe açılmasıyla irkilerek uyandım. Üzerime de pikeyi çektim ve korku ile geriledim.
De" Hala kalkmadınmı sen. Aşağıda bir sürü iş var. Hadi lan kalk kalk daha yatıyor."
Rs" T-tamam. "
De" Beş dakika içinde aşağıda tezgahta ol. Daha bir sürü temizlik işi var. "
Diyip kapıyı sertçe kapattı. Bende daha fazla kızdırmamak için ve muhatap olmamak için hemen kalktım. Dün bana verdikleri kıyafetleri giyip aşağı indim.
♧♧♧
Ls" Rosé şu masadakiler boşalmış da onları alabilirmisin? "
Rs" Tamam. "
Üzerimdeki etekle ne kadar eğilmemeye çalışsam da işeyaramıyordu.
Titrek adımlarla kimsenin oturmadığı ve boşların olduğu masaya yöneldim.
Birisi omzuma dokununca çığlık atarak elimdeki tepsiyi önüme sper ettim.
Ls" Benim Rosé korkma. "
Rs" B-ben de birisi sandım. "
Ls" Eğer böyle devam edersen seni burada yaşatmaz. Daha akıllı davranman gerek. "
Ağlamamak için sıkıyordum kendimi. Güçsüz durmak istemiyordum. Yeterince rezil olmuştum zaten.
Kafamı belli belirsiz tamam diyerek salladım ve masaya geri döndüm.
♧♧♧
*Yıl 2015*
Rosé ve Lisa 18 yaşında;
Rs" Lisa beş dakika şu müşteriye bakarmısın lavaboya gitmem gerek. "
Ls" Tamam tamam git sen. "
Lisanın yanaklarını sıktım ve önlüğümü çıkartıp arka taraftan lavaboya koştum.
Burada çalışalı tam 5 yıl oluyordu. Koca 5 yıl. Bu zamana kadar bana ve Lisaya ne yapıldıysa dayandık.
Yapılanları söylememe gerek yoktur herhalde. Barda çalışan insanlara "daha doğrusu kızlara" ne yapıldıysa aynısı hatta 3-4 katı.
Şu sıralar Daeun başka bir sürtük bulmuş olacak ki Lisa ile bana çok karışmıyordu.
Aman bizden uzak tanrıya yakın olsun. Ellerimi yıkayıp lavabodan çıktım.
Bir kolumdan tutup çekmeye başlayınca korkuyla gözlerimi açtım.
Afferim Rosé şom ağızlıkta üstüne yok.
Rs" Daeun bey ben- "
Beni duvara ittirip aramızda mesafe bırakmadan dibime girdi ve boynundan öpmeye başladı.
Yüzümü tiksinti ile buruşturdum. Kollarından ittireye çalıştım ama gitmiyordu.
De" Sen büyüyünce daha bir güzel oldun. "
Bu iltifatı eminim onunla yatmam için söylüyordu ama yemem.
Rs" Daeun bey istemiyorum. "
Eli ile eteğimin altından bacağımı okşamaya başladı daha da yukarıya çıkmaya başladığında birden bana deli kuvveti geldi ve ittirdim. Sendelleyerek birkaç adım geriye gitti.
Sinirlendiğini anladığımda bana hızla yaklaştı ve boğazımdan tutarak duvara sanki mümkünmüş gibi daha da bastırdı. Nefes alamıyordum.
De" Sen benim kölemsin anladın mı ben ne zaman istersem o zaman sana dokunurum, öperim... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...