Bölüm:4

498 30 18
                                    

Siyah bir minibüse bindik. İçeride Sang-min bey vardı ve birkaç da koruma.

Sm" Kızlar sizi bir yurda sevkedeceğim. Orada sizinle güzelce ilgilenecekler. Tüm ihtiyaçlarınız karşılanacak merak etmeyin. Rosé halâ kötü bir düşüncede olduğumu mu düşünüyorsun? "

Rs" Gittiğimiz yeri görünce karar vericem. Ama umudum iyi olmanız tarafında. "

Güldü ve Lisaya döndü.

Sm" Ee Lisa sen ne düşünüyorsun? "

Ls" Rosénin dediklerine katılıyorum. Ama içimden bir ses iyi olduğunuzu savunuyor"

Sm" Korkunuzu anlayabiliyorum, fakat emin olun kötü bir düşüncem olsaydı sizi buraya çağırmazdım, orada hallederdim. "

Rs" Benim takıldığım konu neden bu zamana kadar beklediniz? Madem bizi başından beri biliyordunuz... "

Sm" Sizi test ettim diyelim. Buraya gelen tek çocuklar siz değildiniz. Hiçbiri dayanamadı işi bıraktı veya intihar etti. "

Kalbimden kırılma sesleri geldiğini duydum. Beynimde o çocukların çığlıkları, benimki gibiydi. Nefes almakta zorlandım. Küçük bedenleri ile nasıl intihara kalkışabilirlerdi.

Ben asla cesaret edememiştim, denemiştim ama sürekli vazgeçip kendime daha çok işkence ettim.

Sm" Amacım sizi kullanmak değil. Bilmiyorum beni size çeken birşey var, belkide akıllı olduğunuz için... ya da başka birşey. Ama asla kötü bir düşüncede değilim. "

Ls" Şimdi bizi okutmak istiyorsunuz doğru anladım değil mi? "

Sm" Evet. "

Bu konuşmadan sonra kimse ağzını açmadı. Halâ ifadesiz bir şekilde yolu izliyordum. Araba durdu ve Sang-min bey arabadan inip bizi çağırdı.

Arabadan indiğimiz gibi Lisa'nın elini tuttum. Hem onu hem kendimi sakinleştirmek açısından.

Yanımıza hiçbirşey almadığımız için bomboş ellerle birbirimize tutunduk. Korumalar da sadece yanımızda duruyordu.

Sm" Burası bizim kız yurdumuz, belli bir saatte ders alacaksınız, yemeğiniz, duşunuz, kıyafetleriniz gerekli olan her şey burada var. İçerideki görevli bayanlara da ne istiyorsanız sorabilirsiniz. "

Ls" Burada mı kalacağız. "

Sm" Evet burası yeni eviniz diyelim. Yarın programlarınız verilecek. Burada size kimse zarar veremez. "

Rs" Teşekkür ederiz. Size şimdiden borçluyuz. "

Sm" Sizi keşfetmemi kendiniz sağladınız. Bana birşey borçlu değilsiniz eğer ki borçluyuz diyorsanız bu borcu çok çalışarak ve güzel yerler kazanarak kapatabilirsiniz. "

Burukça gülümsedim. Sanırım artık biraz rahatlama zamanı...

♧♧♧

*Yıl 2022*

Asıl yaşlarında:

Lisa'yı aceleyle kaldırdım.

Rs" Lis hadi ama çocukluk etme, geç kalacaksın yine işe. "

Dememle birlikle yataktan birden fırladı ve banyoya koştu.

Bu haline gülüp mutfağa geçtim. Kahve makinesine bardağımı koydum ve beklemeye başladım.

O sırada Lisa ağzında diş fırçası ile terliğini sürüye sürüye yanıma geldi.

Ls" Yağ nodon bono yolon söyloyosun yaağ. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin