Bölüm:14

374 25 25
                                    

Jungkook'a yazdım. Lisa şuan duştaydı.

Rosé: Umarım halletmişsindir.
ikna ettim ama anlamaması
gerek.

Jungkook: Herşey hazır merak etme.
hayatında unutamayacağı bir
teklif olacak.

Rosé: Hadi bakalım göreceğiz.

(Görüldü)

Lisa'nın çıktığını görünce hemen telefonunu kapattım ve dolabından en şık elbisesini çıkarttım. Yani birsürü vardı ama birini aldım işte.

Ls" Neden bu elbiseyi seçtin ki. Pantolon kazak yapmayı düşünüyordum ben. "

Rs" Saçmalama istersen Lisa. Jennie oradan belki clube gideriz dedi. "

Ls" Hani sen clubleri sevmiyordun. Sana orayı hatırlatıyordu. "

Rs" Senin için bir kerelik gidebilirim. "

Ls" Rosé eğer gerçekten kötü hissediyorsan oraya gitmeyiz. "

Ellerinden tuttum.

Rs" Canım arkadaşım sorun değil diyorum. Hadi hadi giy şunları. "

Lisa peki diyip üzerini giymeye başladı. Bende kendi dolabıma gidip sade, siyah ama sırt dekolteli ve önden çapraz bağlamalı bir takım giydim.

(Resimdekiler giydikleri)

Makyajımı yaptım ve takıları mi da takıp ayağa kalktım. Aynada kendime bakıp üzerimde bazı yerleri düzelttim.

Üzerime kabanımı alacaktım. Soğuktan donmak istemem.

Ls" Rosé hadi hazırım ben. "

Rs" Geldim. "

Koşarak Lisa'nın yanına gittim. Karşımda fıstık gibi bir kız görünce adımlarımı yavaşlattım.

Rs" Ooo Lisa hanım gözümü alamıyorum sizden. "

Ls" Abartma be. "

Dediğine göz devirdim. Daha fazla uzatmayarak koluna girdim ve fortmantodan ceketlerimizi alıp çıktık.

Benim arabamla gidecektik. Yol yarım saat sürmüştü resmen. Zaman bir türlü geçmek bilmiyordu.

Sonunda restorantı bulduğumuz zaman Lisa'nın anlamaması adına Jennie'yi arar gibi yaptım.

Kendi kendime konuşup.

Rs" Biz geldik jen. Hangi masadasın. Hım tamam geliyoruz. "

Lisa'ya hadi diyip içeri girdik.

Rs" Güzelim sen içeri geç ben bir lavaboya gideyim. "

Ls" Tamam. "

Lisa'dan:

İçeri girdiğimde heryer karanlıktı. Sadece bir masada mumlar vardı ve spotlardaki ışıklar tek bir masayı gösteriyordu.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin