Kahvaltımız güzel sohbetle geçmişti. Eve istemeyerek de olsa geçtik.
Kıyafetlerimizi kuru temizlemeye gönderdikten sonra üzerime bej renkte ince swet takımını giydim. Daha sonra da akşamki kızlar gecesi için markete birşeyler almaya gittim.
Jen hamile olduğu için bu gece içemiyorduk maalesef.
Gerçi eğlenebileceğimizi de düşünmüyorum. Jen kesin erken yatardı. Lisa desen o da sıkıntıdan giderdi.
Ama maksat beraber olmak. O yüzden itiraz edemezsin Rosé. Zaten dün itiraz ettim diye bir ton laf işittim Lisa hanımdan.
İşittiğime değmişti açıkçası. Dünkü olanlar hala bana rüya gibi geliyordu. O kadar korkmama rağmen yapabilmiştim.
Birden kendi kendime güldüğümü fark edip etrafıma baktım. Umarım kimse görmemiştir demeye kalmadan birine çarptım.
Rs" Çok özür dilerim. Afedersiniz. "
X" Bu ikinci oluyor ama. "
Adamın dediği ile yüzüne baktım. Bir yerden tanıdık geliyordu ama tam çıkaramamıştım.
Rs" Pardon anlamadım. "
Sw" Ben Si-woo, hani benimle daha önce de bir cafenin önünde çarpışmıştınız ya. "
Şimdi taşlar oturmuştu. O gün test yaptırmaktan dönüyordum.
Rs" Ahh evet hatırladım. Kadere bakın. Yine çarpıştık. "
Gülümsedi ve kasaya kadar bana eşlik etti.
Sw" Burada mı yaşıyorsunuz? "
Rs" Evet şurada erkek arkadaşımla beraber yaşıyoruz. "
Diyince yüzünde hafif bir seğirme gördüm gibi oldu ama çok saliselik bir olaydı. Pek umursamayıp kariyerin okuttuğu malzemeleri bana verdi ve poşetleyip yere koydum.
Sw" Öyle mi ne güzel. "
Rs" Siz tek mi yaşıyorsunuz? "
Sw" Kız kardeşimle beraber yaşıyoruz. "
Rs" Güzelmiş. Okuyor mu kardeşiniz? "
Sw" Üniversite son. "
Rs" Çok özel olmazsa ne okuduğunu sorabilirmiyim. "
Sw" Tabikide. Tıp okuyor. "
Rs" Vaay. Hangi alanda. "
Sw" Beyin Cerrahı. "
Rs" Zeki bir kız olsa gerek. "
Sw" Öyledir. "
Dışarıdan gelen korna sesiyle irkildim. Jiminin arabasıydı bu. Gülümseyip yerdeki poşetleri elime aldım.
Rs" Umarım birdaha görüşürüz. Seninle sohbet etmek zevkli. "
Sw" Görüşürüz. "
Elimdeki poşetlerle ön kapıyı açtım ve oturup poşetleri arkaya koydum. Jimini öpmek için uzanacağım sırada birden gaza basıp sendelememe sebep oldu.
Rs" Neydi şimdi bu. "
Jm" Hiç. "
Kaşlarım çatılmış bir şekilde tam gözlerinin içine baktım. Ama bırak yüzüme bakmayı bu tarafa bile dönmüyordu. Sinirle el frenini çekip arabanın stop etmesini sağladım.
Biraz gürültülü bir duruştu ama en sonunda sinirli de olsa yüzüme bakmıştı.
Jm" Ne yapıyorsun Rosé öldüreceksin bizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...