~1 hafta sonra~
Jennie'nin bebeğinin cinsiyet partisine gelmiştik. Doğumdan 2 ay önce öğrenmek istemesini anlamamıştım. Canı o zaman istiyormuş.
Ben bu düşünceme göz devirirken belime bir el ilişti ve saçımın arkasından öptü.
Jm" Neye göz deviriyorsun? "
Rs" Jen'e. Hayır yani doğuma iki ay kala cinsiyet partisi mi yapılır. Ben meraktan çatlardım bir kere. "
Jm" Yani bencede biraz saçma olmuş ama ilk bebekleri sonuçta. Jennie biraz nazlı bu konuda. "
Rs" Hemde nasıl. Peki Taehyung. Biz hamileyiz diyip duruyor. Sanki kendisi de hamile. "
Jimin dediğime kahkaha atarken Taehyung ile göz göze geldiler ve göz kırpıştılar.
Ne oluyor der gibi kaşlarımı çattım. Bunlar bir iş çeviriyor ama hadi bakalım.
Jn" Eveeeet hadi bakalım büyük an geldi. "
Jennie sevinçle ellerini çırptı. Çocuk gibiydi. Hazırladıkları konfetiyi eline aldı ve patlatma için geri saydılar.
Konfeti sonunda patladı ve etrafı pembe konfetiler kapladı. Jennie duygulandığı için ağlamaya başladı. Taehyung ise kızı olacağını hala anlamamıştı.
Jm" Taehyung kızın oluyor. "
Th" Hı haa. Haa kızım mı oluyor. "
Sonrada kendisi de dediğini fark edip saşkınca bağırdı.
Th" Oha LAAN KIZIM OLUYOR ANASINI. "
Herkes gülmeye başladı. Jennie ve Taehyung da sonunda birbirine sarılınca herkes yumuşacık olmuştu.
Ls" O zaman benden size ikinci bir müjde."
Gözlerimi büyüterek Lisa'ya baktım. Herkes şaşkındı Jungkook bile.
Ls" Hamileyiiiiiiğm. "
Jiminle birbirimize baktık. Ne oluyordu ya?
Jk" N-ne? "
JmA" Aaayy Lisa'm. Tebrik ederim kızım. "
Jiminin annesi Lisaya sarıldı. Jimin de kardeşini tebrik etti. Jungkook hala şokta gibiydi.
Jm" Olum baba oluyorsun lan. Şşt aloo. "
Jk" B-baba mı? Kim hamile ki? "
Ls" Off jk, benim şapşal ben karın. Hamileyim diyorum. "
Sevinçle birbirimize sarılırken Jungkook az kalsın bayılıyordu. Jimin direkt koluna girdi.
Lisa panikle Jungkook'un yanına giderken gülerek onları izliyordum. Birden sanki bir tabloyu izliyormuşum gibi hissettim.
Herkes mutlu ve huzurlu. Kendimi bu tabloda göremedim ama. Dışarıdan izliyordum sanki.
Elimdeki bardağımla beraber sürgülü kapıyı açıp bahçeye çıktım. Hava çok güzeldi.
Bulutlar sanki sînelerine çekilmiş göğü yıldızlara ve Ay'a bırakmıştı. Tam o sırada omuzlarıma bir yük bindi, işte o an duymaya doyamadığım ses kulaklarıma doldu.
Jm" Burada ne yapıyorsun güzelim. "
Rs" Hiiç. Öyle içeride biraz havasız kaldım."
Jimin elimdeki bardağı alıp bahçedeki masanın üzerine koydu ve yanıma tekrar gelip ellerimden tuttu. Dudaklarına götürüp ikisine de teker teker öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...