Bölüm: 32

357 22 7
                                    

Rosé'den:

Uzunca bir süre baktım gözlerine. Ne diyeceğimi bilemedim. Zaten bir tek onun yanında ağlayabiliyordum.

Rs" Jimin. "

Jm" Efendim. "

Rs" Yanımda yatar mısın? "

Böyle bir soru beklemediği için şaşkın gözlerle baktı.

Jm" T-tamam da ya dikişlerine birşey olursa. Hayır hayır yatamam. "

Rs" Lütfen. Hem sen beni incitmezsin ki. "

Yüzünde oluşan gülümsemeyle bende gülümsedim.

Sonra yatakta kenara kaymaya çalıştığımda hemen yanıma gelip yardımcı oldu. Sonra da çok dikkatli bir şekilde kafamın altında kolunu geçirdi.

Sonunda en rahat pozisyonu bulduğumuzda Jimin derin bir nefes aldı ve saçımdan öptü.

Jm" Çok korktum biliyor musun? Sana birşey olacak diye ödüm koptu. "

Rs" Ama birşey olmadı. "

Jm" Tanrıya şükür ki olmadı. Ama o şerefsizin yanına kalmayacak. Yaptığı herşeyin hesabını verecek. "

Rs" Uğraşma onunla Jimin. Sana zarar vermekten çekinmez. Onu tanımıyorsun. "

Jm" O da beni tanımıyor. Neyse sen bunları düşünme. Şimdi uyuyalım olur mu? "

Tamam anlamında kafamı salladım ve iyice ona sokulup gözlerimi kapattım. Artık uyuyabilirdim.

♧♧♧

Gülüşme sesleri duyuyordum ama gözlerim kapalı olduğu için ne olduğunu anlamıyordum.

Jm" Susun biraz uyuyoruz şurada. "

Ls" Tamam Jimin oppa kızma biz sizi yalnız bırakalım da uyuyun. "

Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda kapı kapanma sesi geldi. Ben ne olduğunu idrak etmeye çalışırken saçlarımdan biri öptü.

Jm" Keşke hep böyle olsak. "

Sanırım halâ uyuyorum sanıyor. Dinleyelim bakalım ne diyecek.

Jm" Seni böyle saatlerce hatta aylarca izleyebilirim. Bana bir umut versen. Bazen diyorum ki o da bana karşı boş değil. Ama sonra sanki iki yabancıyız gibi davranıyorsun ve ben seni anlayamıyorum. "

Asıl kendisi böyle yapıyordu. Beni öpüp sonra da sevgilisini çağıran o değildi sanki. Ama o konuyu bana açıklamıştı. Kendisi çağırmamıştı.

Neyse gereksiz yere kendi kendimi sinirlendiriyordum. Uyandığımı belli etmek için biraz kıpırdandım.

Fakat ameliyatlı yerim de ağrıyınca biraz bağırarak uyanmış numarası yaptım.

Jm" İyi misin? Ben mi yaptım? "

Rs" Yok hayır dönmek istedim de. "

Jm" Rosé yeni ameliyat oldun. Kendi kendine hareket etmeye çalışma. Bana söyleseydin. "

Yanımdan çok yavaş bir şekilde kalkıp beni yatakta oturur hale getirdi.

Rs" Tamam birşey olmadı abartma. "

Jm" Rosé çok ciddiyim. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin