Bölüm: 23

362 28 15
                                    

*Lisanın gelinliği ve Rosé'nin elbisesi* fotoğraftaki


Rosé'den:

Kapıyı tıklattım ve odaya girdim. Lisa ayna önünde gelinliğine bakarken ben de ona ağzım açık bakıyordum.

Rs" Çok güzel görünüyorsun. "

Lisa aynadan bana baktı ve gülümsemesi genişledi. Heyecanla yanıma geldi. Sarıldık.

Ls" Sende çok güzel olmuşsun Rosie. "

Kapı tıklatıldı ve içeri Jungkook'un annesi girdi.

JkA" Ah güzel kızım peri gibisin. Tanrı seni korusun. "

İkimizde gülümseyerek birbirimize baktık.

Açık kapı tekrar tıklatıldı ve kapıda Junkook ile Jimin belirdi.

Rs" Neyse biz sizi yalnız bırakalım. "

Jungkook'un annesi gülümseyerek beni onayladı ve dışarıya çıktık. Tabi Jungkook da İçeriye girdi.

Jimin annesine kolunu uzatarak girmesini söyledi.

Jm" Buyurun bayan. "

Kadın gülümseyerek koouna girdi.

JmA" Kızım sen gelmiyor musun? "

Rs" Geliyorum hemen arkanızdayım. "

Jiminle kısa bir bakışma yaşadıktan sonra salona doğru yürüdük. İçerisi çok kalabalıktı.

Tanımadığım bir sürü insan. Sanırım Jungkook'un tanıdıkları. Gerçi salondaki herkes onların tanıdıkları.

Lisa ile benim pek tanıdığımız yoktu hatta hiç. Sadece Jennie ve Taehyung. Bu biraz benim canımı sıksa da böylesi daha iyiydi.

Sm" Rosé kızım ne o daldın gittin yine. "

Rs" Hiiç. Ben bir Jennie'nin yanına gideyim. "

Hepsine tek tek bakarak gülümsedim. Sonra da Jennie gilin masasına geçtim.

Kocaman sarıldık.

Rs" Neden bu kadar uzaktasınız? Sang-min amcayla oturuyoruz sizde gelin."

Jn" Yok kuzum biz size rahatsızlık vermeyelim. "

Rs" Aşk olsun jen ben senden neden rahatsızlık duyayım ki? Sizden başka tanıdığım birisi yok. "

Jn" Yaa öyle deme ağlarım bak zaten bu hamilelik beni çok etkiliyor. Dün Taehyung ayakkabısı ile girdiği için oturup iki saat ağladım. "

Taehyung'a baktığımda sakın gülme der gibi bakıyordu.

Hafifçe güldüm.

Rs" Ama haklısın, orayı sen temizliyorsun sonuçta. "

Jennie zaferle gülümseyip Taehyung'a sinsi bir bakış attı.

Th" Hey kadın dayanışması, ben tekim ama. "

Arkamızdan bir ses geldi.

Jm" Kim demiş tek olduğunu? "

Taehyung'un omzunda kolunu attı. Jennie bana baktı ve o da benim koluma girdi. Küsmüş gibi görünüyordu.

Jn" Ee Rosie Lisa gil ne zaman gelecekler?"

Rs" Bilmiyorum ki. Gelirler şimdi. "

Dememle birlikte müzik değişti ve kapıdan içeri Lisa ile Jungkook girdi. Hepimiz ayağa kalkıp alkışlamaya başladık.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin