Bölüm: 21

330 27 14
                                    

Rs" Çık odamdan dedim ya. "

Jm" Çıkmıyorum. "

Daha da sinirlendiriyordu beni ama sakin kalmaya çalışarak masamın üzerinden telefonunu aldım. Askılıktaki kabanımı ve çantamı da alıp ona döndüm.

Rs" İyi o zaman ben giderim. "

Kapıya hızlı ve seri adımlarla ilerledim. Kapıyı biraz aralamıştım fakat Jimin engelleyerek kapıyı sertçe eliyle ittirdi ve beni kapı ile arasında bıraktı.

Diğer taraftan gitmek istesem de izin vermedi diğer kolunu da kapıya yasladı.

Jm" Ben git demeden hiçbir yere gidemezsin. "

Sinirle güldüm. Saçlarımı hırsla geri atıp öfkeli gözlerle baktım.

Rs" Sana ne lan sana ne. İstediğim zaman istediğim kişi ile istediğimi yaparım. Sana mı soracağım. Hangi yüzle, neyim olarak?"

Jm" Eğer buna karar vermek için birşeyin olmam gerekiyorsa patronunum yetmez mi? "

Rs" Hâla patron diyor ya. "

Rs" Yetmez. "

Jm" Neyin olmam gerekiyor? "

Bu soru duraklamama sebep oldu. Ne demek neyin olmam gerekiyor? Bu soruyu sorarken ciddi mi olduğuna baktım.

Son derece ciddiydi. Kapı birden tıklatılınca panikle Jimini ittirdim. O da birkaç adım geri gitti.

Gözlerimi kırpıştırıp yutkundum ve kapıyı açtım. Karşımda Lisa'yı görmeyi beklemiyordum.

Ls" Çıkmıyormuyuz diye... şey müsait değilseniz daha sonra gelebilirim. "

Bunu söylerken gülmemek için zor tutuyordu kendini.

Yandan bir bakış attım Jimine.

Rs" Yoo önemsiz bir konuşmaydı. Hadi çıkalım. "

Kapıyı kapatıp asansöre yürüdüm. Lisa da beni takip ediyordu.

Sonunda asansöre bildiğimizden kapı kapanır kapanmaz yere çöktüm ve saçlarımı arkada topladım.

Ls" Ne oluyor Rosé? "

Rs" Birşey olduğu yok. "

Ls" Bu birşey olmamış hali mi? "

Nefesimi tükenmişce verdim. Saçlarımı düzeltip ayağa kalktım.

Rs" Gerçekten birşey yok. "

Ls" Öyle olsun ama benden birşeyler gizliyorsan darılırım. "

Güldüm. Dayanamayıp sarılınca o da bana sarıldı.

Rs" Senden istesem de birşey gizleyemem. "

Ls" Tabi ben hemen öğrenirim çünkü. "

İkimizde ayrılıp gülüştük.

Rs" Şimdi bunu konuşmayalım olur mu senin gelinliğine odaklanalım. "

♧♧♧

Birkaç saat içinde birsürü yer gezdik ama hiçbiryerde Lisa'nın istediği gibi bir gelinlik yoktu.

Jn" Lili bence diktirelim. İstediğini bulamayacağız gibi. "

Rs" Bencede ya ben çok yoruldum. "

Ls" Yaa kızlar hadi ama. "

Jn" Lisa cidden biraz dinlenelim sonra devam ederiz. "

Jennie bunu derken başını tutmaya başladı. Hemen koluna girdim. Kaşlarım çoktan çatılmıştı.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin