Yaptığım şey yanlıştı ama okumadan duramadım.
Kimdi bu?
Kesin geçen akşam çıkan kızdı.
Bu düşünce daha da canımı sıkmıştı. Telefonu hırsla kapatıp sert bir şekilde masaya koydum.
Uzun yeleğimi üzerime giydim, biraz hava alsam iyi olur. Yukarı teras katına çıkacaktım orada hem havuz vardı hemde kocaman bir terastı.
Kapıyı açacağım sırada aklıma telefonunu vermek geldi. Ama bu saatte uyanık mıydı bilmiyordum.
Neyse yanıma alayım havamı aldıktan sonra veririm.
Asansöre binip en üst kata bastım. 2 dakika sonra kapı açıldı ve bedenim soğuk rüzgarla buluştu.
İlk başta titresem de soğuğu seviyordum. Daha sağlıklı düşünmeme sebep oluyordu.
Terastan daha doğrusu havuzdan şu sesleri geliyordu. O tarafa yöneldim. Bu saatte nasıl bir manyak yüzer ki?
Hemde bu soğukta.
Havuz cam bir odanın içinde olduğu için cam kapıyı açıp içeri girdim.
Havuza vuran ay ışığı çok güzel duruyordu. Suya yaklaştım ve yavaşça çömeldim.
Arkamdan bir ses duyunca ayağa kalktım.
Saçı hatta tüm vücudu ıslak olan Jimini gördüm.
Jm" Sen ne yapıyorsun burada. "
Belinde ve elinde havlu ile bana soru soran gözlerle bakıyordu. Elindeki havlu ile saçlarını kurulmaya başladı.
Kalbimde bir ağrı hissettim. Şuan o kadar çekici duruyordu ki yani görmeden anlayamazsınız.
Böyle otursun karşıma 2 gün boyunca izlerim o derece.
Ay ne diyorum ben. Hemen kendimi düzelttim ve çıplak vücuduna bakmamaya çalıştım.
Rs" Asıl sen ne yapıyorsun? Manyak mısın sen bu saatte ve bu havada yüzüyorsun. "
Jm" Yoo ben hep bu saate yüzerim. Yani benim için saatin bir önemi yok aslında. "
Rs" Hı öyle mi "
Gözlerimi kısarak ve istemsizce gülümsedim.
Aklıma telefon gelince suratımı asmadan edemedim. Biraz sinirli bir şekilde telefonu cebimden çıkarttım ve ona uzattım.
O da belindeki havluyu çıkarıyormuş. Hızla bakışlarımı kaçırıp bağırdım.
Rs" Ne yapıyorsun? "
Durup bana baktı. Şuan sırıttığına emindim.
Jm" Ne yapıyorum. "
Evet doğru tahmin, ses tonundan güldüğü anlaşılıyor.
Rs" Şuan önümde soyunuyorsun. "
Jm" Yo havluyu çıkartıyorum. "
Rs" Tamam işte soyunmak oluyor o. "
Jm" Altımda şortum var Rosé abartma. Ayrıca önünde soyunsam böyle bir ortam tercih etmem. "
Gözlerimi kısarak sinirli bir şekilde Jimine baktım. O umursamayıp elimden telefonu aldı ve havlusunu şenzlokların birine fırlattı.
Suya atladığı an üzerime biraz su gelmişti.
Rs" Ya hayvan mısın acaba. "
Jm" İltifat için teşekkür ederim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...