Sabah ben hariç başka bir nefes hissedince korkuyla uyandım. Kime sarılıyordum neredeydim hiçbir fikrim yoktu. Tabi bi anlıktı bu düşüncelerim.
Jimin ben uyanınca hemen uyanmış, ilk kontrol ettiği kişi ben olmuştum.
Jm" Ne oldu yine mi kabus. "
Ben ne der gibi bakarken o yeni uyanmanın mahmurluğuyla yüzüme baktı sonra kabus olmadığını fark edip burun kemerini sıktı.
Rahatlamış gibi derin bir nefes verip tekrar yattı ve beni de göğsüne çekti.
Ben kocaman gözlerle ellerimi nereye koyacağımı şaşırdım.
Jm" Tüm gece ellemediğin yerim kalmadı Rosé şimdi mi utanıyorsun. "
Hızla kalktım ve bağırdım.
Rs" Nee? "
Jimin gülmemek için zor tutuyordu kendini. Kısık gözlerle baktım bir süre. Şaka yaptığını anlayıp karnına sert bi yumruk indirdim.
Jm" Ahhh. Acıdı. "
Rs" Hakettin. "
Kalkmaya çalıştığımda kolumdan tutup yine göğsüne çekti bu sefer sıkıca sarıldı.
Jm" Biraz daha uyusak ne olur. "
Rs" Sen kendin uyuyabilirsin. Ben kalkacağım. "
Bir süre ses çıkarmadı kalkmak için çabalarken söyledikleri donup kalmama sebep oldu.
Jm" Sana sarılınca uyuyabiliyorum sadece."
Neydi bu şimdi. Benden önce uyumuyor muydu sanki.
Rs" Benden önce ne yapıyordun acaba. "
Jm" Senden öncesini hatırlamıyorum ama sonrasında hiç uyumadım. "
Ciddi bir şekilde yüzüne baktım.
Rs" Nasıl yani hiç uyumadın mı? "
Jm" Sadece 10 dakika yatabiliyorum o da nasıl yetsin bana. "
Gerçek miydi yoksa yalan mı söylüyordu anlamıyordum ama yalan söylüyor gibi de durmuyordu.
İkna olup tekrar aynı pozisyonda yattım. Gülümsediğini hissettiğimde istemsizce benim de yüzümde küçük bir gülümseme oldu.
Boynumdaki saçlarımı geri atmak için elini sürtünce tüm duygularım karışmış hepsi birden şaha kalkmıştı.
Garip hissediyordum. Şuanki durumumuz da zaten garipti. Sevgili gibiydik ama değildik.
Jm" Rosé ben bu gece de uyumadım. Senin yüzünden. Sürekli kabus gördün ve bir an bile gözümü kırpmadım. Sabaha karşı uyuya kalmışım. "
Sus pus olmuş onu dinliyordum. Ne diyebilirdim ki.
Jm" Anlıyorum seni anlatmak iştemeyebilirsin ama ben de bir insanım. Merak edebiliyorum. Kabustan sonra ne yaptın hatırlıyor musun? "
Hayır anlamında kafamı salladım.
Jm" Ben sana söyliyeyim. Hiç durmadan ağladın. Neden bunu kendine yapıyorsun?"
Jm" Tamam bana anlatma ama en azından bir piskoloğa görün. İyi değilsin. Ve bu gidişle de olamazsın. "
Haklıydı. Birine anlatmadan bu yükten kurtulamazdım. Ama ona anlatamam. Ya benden uzaklaşırsa. Bu riski göze alamam.
Hem şimdi Lisa da gitmişti. Tek kalırsam daha da beter olabilirdim.
En iyisi bir doktora gitmem.
Rs" Tamam. Giderim. Ama sende benimle gel. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...