FİNAL

330 21 21
                                    

DÜĞÜN GÜNÜ

7-8 ay sonra

Aynanın karşısındaki görüntüme bakarken kapım tıklatıldı. Kızlar panikle duvağımı kapatmaya çalışırken gülme krizine giriyordum.

Ls" Rosie bak zaten şu karnımdakini zor taşıyorum yorma beni yaaa. Bir gülme Tanrı aşkına. "

Rs" Tamam tamam. Ama hadi çatladılar kapıda. "

Jn" Aayy Rosie çok güzel oldun. "

Ls" Hemde nasıl güzel. Kuğu gibi. Ayy ağlayacağım galiba. "

Lisa göz altlarına peçete ararken kapı yavaşça açıldı. İçeri önce ayakları girdi. Herşey ağır çekimde ilerliyordu ve ben bayılacak gibi hissediyordum kendimi.

Ayaklarından saçlarına kadar süzdüğümde ikimizde çoktan başka evrenlere dalmıştık.

Ls" Ohoo bunlar bakışadursunlar. Biz çıkalım. "

Herkes odadan çıktı. Sonunda kendinde hareket edebilme cesareti bulduğunda dibime kadar girdi.

Jm" Gerçek olduğundan hep şüphe ediyordum zaten. Ama şimdi... "

Jm" Tamamen karar verdim. Sen insan olamazsın. "

Sözleri o kadar büyülüyordu ki ne diyeceğimi bilemedim. Aramızdaki tülü de kaldırınca artık ben gerçek dünyaya döndüm ve gülümseyerek konuşabildim.

Rs" Sende çok yakışıklı duruyorsun. "

Biraz daha bakıştıktan sonra durumu fark edip kendine gelmesini sağladım.

Rs" Artık çıksak mı. Herkes bizi bekliyor. "

Jm" Tabikide. "

Kolunu girmem için uzattı ve odadan çıktık.

Açıkçası çok birşey hatırlamıyorum. Sadece evet dediğim kısım vede birçok insanla selamlaşma, tanışma faslı vardı.

Gerisi bende yoktu malesef.

Ha tabi bir de evimize geldiğimiz gece;)

O gece zaten nerdeyse hiç aralıksız sevişmiştik.

Sanki bu gün son günümüzmüş gibi.

Ondan sonraki günler ne mi oldu.

Biz balayına gittik. Jimin beni şaşırtmayıp Paris'te çok şık bir otelde ayarlamıştı.

Ama Lisa'nın doğumu erken gerçekleştiği için tatilimizi yapamadan geri döndük.Tabi bebek 1,5 ay kuvözde kaldı.

Düğünü neden bu kadar geç yaptınız diye sormayın. Benim biraz takıntılarım vardı. Her düğüne hazırlanan gelin bilir.

Kusursuz olması gerekiyordu. Ve öyle de oldu. Tam benim istediğim gibi. Sahilde yapmıştık düğünü.

Bir de ev meselesi vardı. Ama ben onu düşünecek zaman bulamadığım için Jimin evi bana sürpriz olarak yaptı.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin