Bolüm: 31

366 23 11
                                    

(Yarın sabah)

Jimin'den:

Arabadan inip düşünmeye başladım.

O adamı bulursam ona dünyada cehennemi yaşatacağım.

Kendime sinirlendiğim tek nokta, onun bu olanları yaşadığı yaşta benim ne yaptığım.

Babamın parası ile en iyi okullara gidip hava atmak sürekli bir ergenlik havaları.

O yaşımı geçtim. Peki ya 18 yaşında ne yapıyordum. Sayamayacağım kadar kızla aynı anda flört edip onları kullanıyordum.

Şimdi ise bir farkım yoktu. İki üç ay önceye kadar kaçtane kızla yattım.

Kendime lanet ettim. O bunları yaşarken ben neredeydim. Onu şimdi bulmuştum. Fakat kaybetmeye hiç niyetim yoktu.

Elimden gelse onu kimsenin rahatsız edemeyeceği bir yere götürürdüm. Fakat öyle biryer yoktu.

Düşüncelerimi bölen telefon sesi ile cebimdeki telefonu çıkarttım. Araya korumalardan biriydi.

Jm" Evet. "

Kr" Efendim adamı bulduk. Şuan dediğiniz yerde. "

Gülümsedim.

Jm" Geliyorum. Sakın dokunmayın bana canlı lazım. "

Kr" Tabi efendim. "

Telefonu kapatıp hızla arabama geri bindim. Bu iş gittikçe zevk verici bir hal alıyordu.

♧♧♧

Rosé'den:

Hemşire biten serumumu değiştidi. Teşekkür edip gülümsedim. Tam odadan çıkacakken.

Rs" Pardon eşyalarım nerde acaba. "

Hşr" Burada hanımefendi. "

Koltuktaki çantamı verip gülümsedi.

Rs" Teşekkürler. "

Hşr" Rica ederim, geçmişi olsun. "

Hemşire odadan çıkarken kapıdaki koruma gözüme çarptı. Kimdi bu.

Çantamdan telefonumu alıp Lisa'yı aradım.

İlk çalışta açtım.

Ls" Rosééééé sen nasıl? "

Rs" Uyandım şapşal uyandım. "

Ls" Nee ne zaman, Off aptalım kapat oraya geliyoruz. "

Rs" Bir beni... "

Demeye kalmadan telefonda bip sesi duyuldu.

Deli kız ya. Gülümseyerek telefona baktım.

Gördüğüm isim ve numara ile tüm enerjim sönmüş ve yutkunmuştum.

Dünden beri ondan haber almamıştım. O gittikten sonra gelen Taehyung'dan sinirle ve hızlıca hastaneden çıktığını öğrendim sadece.

Neden onu düşünüyorsun Rosé aptal mısın sen? Gitti o artık unutsan iyi edersin. Diye kendimi kandırmaya çalışsam da kapıdan içeri giren herkes için o mu diye heyecanla bakıyordum.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin