* SMUT *
Askılarımı indirince yok olmak istedim. Utanıyordum azıcık.
İç çamaşırımı bilerek birazcık, minnacık dantelli giymiş olabilirim. O yüzden Jimin'in yüzündeki sırıtışı hissedebiliyordum.
Elbisemin kendisinden destekli olduğu için südyen giymemiştim.
Alınlarımız birbirine dayalı benim gözlerim kapalıydı. Sadece hissediyordum.
Elinin tersi ile göğüsümü okşadı. Nefes alış verişimi söylemiyordum bile. Aynı şekilde onun da.
Ellerimden tutup yatağa doğru çekti. Kendisi yatağa oturdu ve dizine vurarak kucağına gelmemi istedi.
Bende dediğini yaptım. Ona her yaklaştığımda biraz daha ısınıyordum. Oturmama izin vermeden dizlerimin üstünde duruyordum.
Göbek deliğimin üzerinden öpmeye başladı bu sefer. Gözlerim otomatikman kapanmıştı. Yukarılara doğru çıktıkça nefes alış verişlerim hızlanıyordu.
Bir eliyle saçlarımdan tuttu, boynumu daha da açığa çıkarmak için hafifçe çekti. Daha doğrusu masaj yapıyor gibiydi.
Rahatlamamı istiyordu. Sıra göğüs uçlarıma gelince birkaç saniye durdu. İzledi ve tekrar öpmeye bu sefer yalayıp emmeye başladı.
Elimle omzundan destek aldım. Şimdiden inlemek istemiyordum ama beni zorluyordu.
Kendimi tuttuğumu anlayınca diğer göğsüme geçti ve daha sert davranarak ısırdı.
Küçükte olsa bir inilti çıkmıştı ağzımdan. Gülümsediğini hissettim. Sonunda oturmama izin verdiğinde tam üzerine oturtmuştu.
Alınlarımız ve burunlarımız birbirine değdi. Saçlarımı geriye atıp boğuk sesiyle konuştu.
Jm" Hissediyorsun değil mi? "
Konuşmak istemiyordum. Zorla yutkunarak kafamı salladım. Kucağında sürtünmem için kalçlarımı tuttup hareket ettirdi.
Elimi Jimin'in yüzüne yerleştirdim. Yanağını parmağımla hafifçe okşadım. O da bir eli belimde bir eli kalçamda derin nefesler alıp veriyordu.
Dayanamamış olacak ki sonunda ayaklanıp yatağa yatırdı. Çıplak vücudum soğuk örtü ile buluşunca tüylerim diken diken oldu.
Kendisi de pantolonunu çıkarmış sadece iç çamaşırı ile kalmıştı. Üzerime yavaşça geldi önce bacaklarımdan öptü yukarı çıktıkça nefes alışverisim sıklaşıyor ve hızlanıyordu.
Külotumun üzerinde durdu. Elleri ipleri bulunca bende örtüyü sıkıca tuttum. Aşağı doğru yavaşça çekrek bana işkence yapıyordu.
Biliyordu ne halde olduğumu.
Tamamen indirmeden, kadınlık bölgemin üzerinde durdu ve nefesini vererek konuştu.
Jm" İstiyor musun? "
Şuan bu durumda olmasam göz devirebilirdim ama cevap vermedim. Külotumu indirmeyi bırakıp hızlıca bana doğru geldi. Nasıl delirteceğini iyi biliyordu.
Burun buruna gelene kadar yaklaştı. Elinin biri hala ipi tutuyordu. İçeri girmeye hazırlanıyordu. Benden bir cevap bekliyordu ama bilmiyordu ki cevap verecek durumda değilim.
Jm" Hadi ama. İstiyor musun, istemiyor musun? "
Dudaklarıma nefesini vererek konuşuyordu. Beynim de uyuşmaya başlamıştı. Zorla da olsa dudaklarımı ıslattım ve yutkunarak kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanficHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...