Bölüm: 36

356 21 15
                                    

Biraz erken çıkmam gerekiyordu. O yüzden işleri çabucak bitirip Yu-jin'e haber verdim.

Rs" Kuzucum ben çıkıyorum, yarın görüşürüz. "

Yj" Tamamdır Rosanne hanım. Bende birazdan çıkarım. "

Rs" Tamam tatlım. "

Elimde Jiminin verdiği poşetle arabama bindim ve son gaz eve sürdüm.

Şimdi bunu kombinlemem gerekiyordu.

Saçım makyajım herşeyini kafamda kurmuştum eve gidene kadar.

Jiminin dairesine girdim. Artık beraber yaşıyorduk. İzin vermiyordu ayrı evde oturmama.

Yatak odasına girdiğimde yatağın üzerinde bir paket daha vardı.

Poşeti yere koyup yatağa doğru ilerledim. Kutunun üzerinde not vardı. Sevgilim'e diye yazılmış.

Gülümsedim ve kutuyu açtım. Çok zarif ve şık bir kolye vardı. Zinciri küçük elmaslardan oluşan ve en ucunda da şu damlası şeklinde diğerlerine nazaran daha büyük bir taş vardı.

Ve elbise ile aynı renkteydi. Kendi kendime güldüm. Elime telefonumu alıp Jimini aradım. İlk çalışta açtı.

Jm" Efendim sevgilim. "

Rs" Sen nasıl bir adamsın. Ne gerek vardı."

Jm" Bunlar daha hiçbirşey. "

Rs" Benim bunlara ihtiyacım yok sevgilim. Sadece sana ve sesiz bir ortama ihtiyacım var. "

Jm" Beni heyecanlandırıyorsun. Ama sesiz ortam konusunda söz veremiyorum. "

Telefonu hoparlöre aldım ve üzerimi giyinmeye başladım.

Rs" Daha fazla heyecanlandırmayayım o zaman seni. Üzerimi giyiniyorum kapatayım. "

Jm" Yardıma ihtiyacın olursa söyle 1 dakika içinde orada olurum. "

Rs" Elbisemde fermuar yok maalesef. "

Jm" Başka bir elbise mi alsaydım acaba. Fermuarlı. "

Biran kahkaha atacağım sandım. Telefonu kapattım ve giyinmeye devam ettim.

Saçımı dağınık bir toppuz yaptım. Kolyemi de takıp makyaj masasına oturdum.

Sadece biraz allık ve maskara sürdüm. Rujumu en son sürecektim. Tek bantlı topuklu ayakkabılarımı da giyince hazırdım.

Dış kapının kapanma sesi gelince ayaklandım. Derin bir nefes alıp heyecanla kapıyı açmasını bekledim.

Kapı yavaşça açıldı. Aynadan yansıyan görüntüsüyle gözgöze geldik. Islık çalarak beğendiğini belirtti.

Jm" Acaba iptal mi ettirsem, seni kimsenin görmemesi gerek. "

Diyerek yaklaştı ve arkamdan sarıldı. Bir süre aynadan ikimizin görüntüsünü izledik. Sonra omzuma öpücük kondurdu.

Rs" Sen hazırlanmayacak mısın? "

Jm" Onun için geldim zaten güzelim. "

Beni kendine çevirdi ve hayran bakışlarla izlemeye devam etti.

Rs" Ee hazırlan o zaman. "

Jm" Seni böyle izlemek kulağa daha cazip geliyor. "

Rs" Hadi hadi üzerini giyin bekliyorum. "

Diyip yanağına öpücük kondurdum. Odadan çıkınca da oturma odasına geçip koltuğa oturdum.

Biraz ters bir durum olmuştu. Onun beni beklemesi gerekirken ben onu bekliyordum. Bu da bizim farkımız olsun.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin