Bölüm: 39

327 26 12
                                    

Eve gelir gelmez üzerimi değiştirdim ve birkaç tane de ev için aldığım malzemeleri yerleştirdim.

Jm" Bu akşam ne yapacağım ben. "

Rs" Jimin biraz abartmıyor musun? "

Tezgah ile arasına alıp gözlerimin içine baktı.

Jm" Abartmıyorum. Dün gece benim oldun Rosé. Ve ben bunun zevkine erişmişken erken bir ayrılıkla cezalandırılıyorum. "

Ellerimle yüzünü avuçlarım arasına aldım. Dudağına yaklaştım ama öpmedim.

Rs" Sana söz veriyorum yarından sonra ayrılık yok. Bana ne istiyorsan onu yapabilirsin, seninim sonuçta. "

Bunları derken rahat durmuyordu asla. Elleri swetimin eteklerinden tenimi okşuyordu.

Dokunuşları beni zaten sarhoş etmeye yetiyordu. Ona karşı çok çabuk teslim oluyorum. Bu beni sinirlendirse de ona teslim olmak...

Anlatamayacağım bir duygu.

Bir de bu dokunuşların yanında parfümü ile karışık erkeksi kokusu da ekleniyordu. İşte beni asıl deli eden olayı.

Dayanamayıp küçük bir öpücük bıraktım dudaklarına. Ah o dolgun dudakları.

Kızları bile kıskandıracak güzellikteki dudakları. Dolgun, parlak ve yumuşacık. Öperken sanki bir dudağı değil de en sevdiğin atıştırmalığı yiyormuşsun gibi hissettiriyordu.

Öpücüğüm gerçek öpüşmeye dönüşünce ellerim yüzünden saçlarına tırmandı. Onun nasıl rahatlayacağını biliyordum.

Ensesindeki hafif çıkmış saçlarını okşuyordum. Tırnağımla da çok hafifçe çiziyordum ki bir ürperti hissetsin.

Jm" Yapma güzelim. Yanarız. "

Rs" Yanmak istiyorsam. "

Jm" Yanma. Şimdi olmaz. "

Rs" Neden? "

Jm" Akşam gitmek istemiyorsan bana uyar. "

Rs" Hem yansak hem gitsem olmaz mı? "

Biraz kafasını geri çekerek gözlerimin içine baktı.

Jm" Sen birazcık ama birazcık arsızlaştın galiba. "

Rs" Yani dün gece uyuyan devi uyandırdık. Ama ne kadar devmiş orasını hesap edemedim tabiki. "

Gülüp tekrardan öptüm. Gerçekten ben bile kendimden bu kadar azgın bir kişilik beklemiyordum.

Jm" Sanırım başıma büyük bir bela aldım."

Rs" Ama tatlı bir bela. "

Elleri yüzümü okşadı ve sonra elimden tutup koltuğa ilerledi. Uzanıp yanına gelmem için yer açtı. Arkamdan sarılıp boynuma kokumu çekerek bir öpücük bıraktığında aklıma birşey geldi.

Rs" Jimin? "

Jm" Efendim sevgilim. "

Rs" Ben Kang-Dae'yi ziyarete gidecektim sende gelsene benimle. "

Jm" Kang-Dae kim? "

Rs" Yu-jin'in kardeşi. Ben hastanedeyken ameliyat olmuş. Onun bir hastalığı vardı da yataktan kalkamıyordu. Şimdi ben ona söz verdim ameliyattan sonra seni ziyaret edicem diye. "

Jm" Gideriz güzelim. "

Rs" Ama ona bir sürprizim var da dedim. "

Uzandığım yerden kalkıp yüzüne baktım.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin