Rosé'den:
Herşeyi duyuyordum, görüyordum, hissedebiliyordum.
Bir an karşımda çocukluk halimi gördüm. Elimden tuttu ve beni biryere götürdü.
Buraya nasıl geldik bilmiyordum ama o kadar güzel bir yer ki sanki cennete düşmüşüm gibi.
Önümüzde birde bir salıncak belirdi yemyeşil kırın arasında çiçeklerle süslenmiş kocaman bir o kadar da muhteşem salıncağa hayranlıkla baktım.
Rsk" Hadi bin. "
Bana binmemi söylüyordu. Sorgulamadan bindim ve kendimi gökyüzüne bıraktım.
Güzel havanın ve kuş cıvıltılarının enfes sesini dinledim.
Sonra birden silah sesleri gelmeye başladı.
Arkamı döndüğümde küçük ben kanlar içinde yerde yatıyordu.
Daha sonra karanlık bir gölge gelip onu almaya çalıştı.
Hemen salıncaktan indip peşinden koştum.
Ama ona yetişemiyordum. Tam pes edecekken biri elimden tuttu ve daha hızlı koşmaya başladım.
Elimi tutan kişi tam olarak seçilmese de hemen tanımıştım.
Onu görünce yüzümde oluşan gülümsemeyi engelleyemedim.
Birden durup elimi bıraktı. O karanlık gölge etrafımda dolaşmaya başladı bu sefer.
Bağırıp çığlıklar atmak istedim ama yapamadım.
Sonra birden kaçışmaya başladı. İleriden gelen gölge aynı kişiydi. Fakat yanında bir de küçük bir kız vardı.
Bu bendim. Jiminin elinden tutmuş sıkıca kavramıştım elini. Tam önümde durdular.
Elini uzatıp.
Jm" Beni yalnız bırakmak istemezsin değil mi? "
♧♧♧
Jimin'den:
İkinci gün bitmek üzereydi. Halâ uyanmamıştı. İçeri giren Taehyung ile sinirle ayaklandım.
Jm" Neden halâ uyanmadı? "
Th" Jimin sakin ol. 2 saatlik bir ameliyattı tabiki uzun sürecek. Ameliyat sırasında bir kere kalbi durdu hatta. "
Jm" Ne! "
Th" Sakin olur musun! Oldu bitti zaten şuan iyi. Ama uyanması biraz sürebilir. Çok ilaç verdik. "
Rosé'ye döndüm. Tekrar elini tuttuğumda artık umudum kalmamıştı uyanmasına dair.
Jm" Beni yalnız bırakmak istemezsin değil mi? "
Saçlarından öptüm ve geri çekildim.
Dışarı çıkacağım zaman adımı seslenmesi ile yerimde dona kaldım.
Rs" Jimin! "
Rosé'den:
Şiddetli bir ağrıyla uyandım. Gözlerimi yavaşça aralayıp nerde olduğumu idrak etmeye çalıştım.
Biri saçlarımdan öptü ve geri çekildi bir süre sonra da ayak sesleri duydum. Gözlerimi tamamen açtığımda ise herşeyi yeni yeni hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanficHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...