Bölüm: 34

339 26 4
                                    

Lisa'ların evinin önünde duruyorduk. Evleri kocamandı. Jimin arabasını park edip yanıma geldi ve elimden tuttu.

Jm" Hazır mısın? "

Gülümsedim ve evet anlamında kafamı salladım. Zile bastı ve açılmasını bekledik.

Kapıyı Lisa açtı, bizi beklemiyormuş gibi duruyordu. Bir bana bir de Jimine baktı.

Sonra ellerimizi fark edip ağzı açıldı. Tahmin ettiğim gibi gidiyordu herşey. Lisa'nın ağzını kapatıp koluna girdim ve az önce Daeun'u öldürmemişim gibi davrandım.

Rs" Hadi geçelim anlatayım herşeyi. "


♧♧♧

Ls" Oha oha oha. Ben size inanamıyorum. Benden nasıl sakladın sen bunu. "

Lisa ile mutfakta oturuyorduk.

Rs" Birden olan birşeydi zaten. Hem senin düğün hazırlığı falan filan. "

Ls" Yine de söyleyebilirdin. Çifte düğün  yapardık. "

Elimi alnıma vurdum. Bu kız beni deli edecekti.

Rs" Lisa siz Jungkook ile kaç yıldır sevgilisiniz? 1 yıl 2 yıl? Tamı tamına 4 yıl sevgili kaldınız ve daha yeni evlendiniz. Benden tanışmamız bile daha 1 ay bile sürmemiş biri ile evlenmemi isteyemezsin. Ayrıca Jimin'in benden önceki hayatını biliyorsun. Onu biraz test etmem gerek. "

Ls" Ona güvenmiyor musun? "

Rs" Tam olarak güvenmemek değil. Yani şimdi Lisa sen Jungkook ile yeni tanıştığını düşün, ve Jungkook'un eski hayatı sen olmadan önce çok farklıydı. Yani yatak konusu olsun flört konusu olsun. Sen ne yaparsın? "

Ls" Yani haklı olabilirsin ama Jungkook bana Jimin Oppa'nın çok değiştiğini söylüyor sürekli. Yani eskiden yaptığı bunun içinde sex de dahil hiçbirşeyi yapmamaya başlamış. "

Rs" Benim kaygım da bu. Ne yaşadığımızı sen benden daha iyi biliyorsun. Ya onu yeterince tatmin edemezsem. Daha tenime dokunur dokunmaz travma denen lanet başlıyor. "

Ls" Eee bizim düğün günü terasta öyle birşey olmadı dedin. "

Rs" Bilmiyorum acaba ben mi abartıyorum. Hem orada sadece öpüştük."

Ls" Başka nerde ne yaptınız ki? "

Rs" Birşey yapmadık. N-ne yapacağız ya. "

Ls" Tamam tamam. Şimdi senin ihtiyacın olan sadece biraz zaman. "

Rs" Sanırım. "

Konuşacak başka birşey kalmamıştı sanırım.

Şuanki rahatlığıma şaşırıyordum. Yarım saat önce birini gözümü kırpmadan öldürmüştüm.

Ama asla pişman değildim.

Ellerime baktım ve derin bir nefes alıp konuştum.

Rs" Ben Daeun'u öldürdüm. "

Ve bardak kırılma sesi.

Ls" Neee! "

Jk" Kızlaaar iyimisiniz? "

Rs" Evet iyiyiz. Elimden kaydı bir sorun yok. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin