Jimin'den:
Arabayı son hız hastaneye sürüyordum.
Jm" Dayan güzelim dayan az kaldı. "
Rs" Jimin üşüyorum. "
Klimaları son ayara açıp üstünü örtmüştüm ama başka birşey yapamıyordum.
Direksiyona vurup daha hızlı sürmeye çalıştım.
Jm" Güzelim konuş benimle uyuma sakın."
Rs" Bir an gelmeyeceksin sandım. Söz verdi bana gelir dedim. "
Jm" Geldim bitanem geldim bak götürüyorum seni iyi olacaksın. "
Korumalardan biri aradı.
Kr" Efendim üzgünüm ama izini kaybettirdi. "
Jm" O Orospu evladını bulup gelmezseniz eğer kendinizi kapının önünde bulursunuz. Duydun mu beni. Gerekirse her yere bakacaksınız. Bulun o piçi. "
Diyip sinirle kapattım.
Rs" Çok uykum var. "
Jm" Hayır hayır sakın uyuma Rosé sakın uyuma. Bak geldik bile. "
Yarım saatlik yolu vardı fakat Rosé çoktan gözlerini kapatmıştı.
Jm" Sikeyim... Rosé bana bak ne olur. "
Kaza yapmamak için yoldan ayırmıyordum gözlerimi ama ona bakmadan da duramıyordum.
Ten rengi değişmişti. Gaza yüklenebildiğim kadar yüklendim. Yarım saatlik yolu 10 dakikada gelmiştim.
Arabadan nasıl indiğimi hatırlamıyorum. Rosé'yi kucağıma aldığım gibi bağırmaya başladım.
Jm" Sedye getirin çabuk. Kimse yok mu? "
Dışarıdaki birkaç hemşire koşarak içeri girdi ve boş bir sedye getirdiler. Daha sonra içeriden Taehyung çıktı.
Th" Rosé! Ne oldu? "
Jm" Şimdi sırası değil Taehyung hadi hadi."
Th" Tamam tamam çabuk ameliyathaneyi hazırlayın. "
Hemşirelerden biri gitti. Ben bir saniye bile Rosé'nin yanından ayrılmıyordum. Bir yere girince Taehyung beni durdurdu.
Th" Jimin buradan sonrasını ben halletmek zorundayım. Lütfen dışarıda bekle olur mu? "
Mecburi kabul edip kenardaki sandaliyelerden birine oturdum. Elimdeki kan lekerini izliyordum.
Koruyamadım onu.
Beş dakika sonra Lisa'nın bağırışlarını duydum.
Ls" Jimin abi. Hani kurtaracaktın onu! "
Diyip göğsümden itti. Haklıydı. Ne yapsa hak ediyordum ben. Onu tek göndermeyecektim.
Tekrar vurdu göğsüme. Bu sefer yorgun bir vuruş oldu. Jungkook ile bakıştık.
Lisa ayakta duracak gibi değildi. Bayılacağını anlayan Jungkook da karısını kucakladığı gibi bir hemşirenin peşine düştü.
Babam gelip omzuma elini attınca dayanamayıp sarıldım. Ağlamamıştım ama neredeyse ağlayacaktım.
Onu neden tek bıraktım ki.
Sm" Sakın kendini suçlama. Hepsi o şerefsizin yüzünden. "
Jm" Baba onu tek bıraktım. Herzaman peşinden giden veya kolundan tutan ben. İlk defa gitmedim ve bunlar oldu. "
Birşey diyemedi. Tabi diyemezdi. Onu kendimden uzaklaştıramam. Hele bu olandan sonra yanından bir saniye değil salise bile olsa ayrılmayacağım.
Fakat önce ayaklanması gerekti. Ameliyatının iyi geçmesi ve o güzel gözleri ile bana tekrar bakması gerekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)
FanfictionHani derler ya hayatta en çok neyden korkarsan onu yaşarmışsın diye. İşte benim de en çok korktuğum şey güvenmekti... Bir insana güvenmek daha doğrusu güvenebilmek çok mucizevi birşeymiş gibi geliyor kulağa. Şimdi ise olduğum zamana, bulunduğum orta...