Bölüm:13

367 29 19
                                    

Geri çekilmesini beklemiştim fakat çekilmiyordu.

Bir eli masada bir eli oturduğum sandaliyenin başlığında bana doğru eğilmiş beni izliyordu.

Rs" Tamam sakinleşirim. Geri çekil. "

Dediğimi duymamış gibi halâ bana bakıyordu.

Biraz daha bağırarak söyledim.

Rs" Tamam diyorum. "

Gözlerini kırpıştırdı ve geri çekildi. Ayağa kalktığımda kolumdan tekrar tuttu.

Rs" Şu içeceğim merak etme. "

Kolumu bıraktığı zaman tezgaha yöneldim ve bardağa suyumu doldurup içtim. Saçlarımı geriye doğru atıp elimi saçlarıma geçirdim.

Arkamı tezgaha yaslayıp bir süre öyle durdum.

Birinin beni izlediğini hissediyordum. Bu odada da sadece Jimin ve ben olduğumuz için tek seçenek malesef ki Jimin'di.

Üzerimdeki pijamaları fakt ettiğimde yerimde dikleştim. Askılı ve şortlu üzerinde sincap baskıları olan pjamamla yanında duruyordum.

Boğazımı temizledim.

Rs" Tamam ben sakinim şuan aç kapıyı. Çıkmak istiyorum. "

Jm" Tamam çıkalım, ne zaman. "

Jimine sen gerçekmisin der gibi baktım.

Rs" Şu kapıyı aç artık. Bu sefer senden başlarım ve sadece tokat yemezsin. "

Jimin gülüp kapıyı açmaya gittiğinde komik ne olduğunu anlamamıştım. Tam arkasında durdum.

O da kapıyı açmayıp bana dönünce neredeyse burun buruna geliyorduk.

Bir adım geriye gittim.

Jm" Saldırmak veya uçmak yok ona göre. "

Rs" Of tamam aç şu kapıyı. "

Kilit sesini duyar duymaz kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Jungkook koltukta ellerini saçlarının arasına almış sallanıyordu.

Karşısına geçip kolarımı bağladım.

Rs" Umarım mantıklı bir açıklaman vardır. "

Benim geldiğimi görünce hemen ayağa kalktı. O da ağlamıştı. Kaşlarımı çattım. Titrek sesiyle konuştu.

Jk" Rosé yalvarırım Lisa ile konuşayım, sana yemin ederim öyle birşey yok. Ne olur Lisa ile konuştur beni. "

Rs" İlk önce bana anlat . Sonrasına bakarız. "

Jk" Tamam anlatayım. Ama sonra konuşacağım değil mi? "

Derin bir nefes aldım.

Rs" Tamam hadi. "

Koltuğa oturdu. Ben karşısında halâ ayakta dikiliyordum. Jimin de arkamda duruyordu.

O da Jungkook'un bir açıklaması olduğunu düşünüyordu.

Jk" Ben bugün aslında Lisa'ya evlenme teklifi edecektim. "

Gözlerim kocaman açıldı.

Rs" Nee? "

Jk" Evet edecektim ama herşeyi Baram mahvetti. Lisa'dan önceki sevgilimdi. Bildiğiniz psikopat. Daha önce de Lisa'yı tehtit etmiş zaten. Ama şimdiki farklı. "

Jk" Bu sefer onunla berber olduğumu söylemiş Lisa'ya. Ama yemin ederim ki öyle birşey yok. Ben akıllandım Rosé. "

Rs" Nedense sana inanmak gelmiyor içimden. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin