Bölüm:18

352 29 23
                                    

Yeona'nın dediği ile kaşlarımı şaşırmış bir biçimde kaldırdım ve ona baktım.

Gülüp sinirle saçımı kaşıdım.

Rs" Size iyi akşamlar. "

Elimdeki dosyayı o kadar sıkıyordum ki bembeyaz olmuştu elim.

Asansöre bindim ve sakin kalmak adına içimden bir sorun yok herşey çok güzel diye tekrarlıyordum.

Biran önce eve gidip şu dosyayı daha detaylı incelemek istiyorum.

♧♧♧

Sonunda eve gelebildiğimde üzerimdekileri çıkarıp ılık bir duş aldım. Buğulu aynanın önüne geçip sildim ve kendime baktım.

Gözlerim adeta uyku diye haykırıyorlardı. Üzerime hiçbirşey giymeden bornozla yatağa girip üzerimi örttüm.

Biraz uyku iyi gelecekti bana.

Jimin'den:

Yeona'nın evinin önünde durdum ve ona döndüm.

Jm" Çok teşekkür ederim Yeona bana çok yardımcı oldun. "

Yn" Ne demek Jimin-ah herzaman. Ha bu arada güzel kız. "

Jm" Güzel olduğu kadar asi ve yırtıcı.. "

Beraber güldük.

Yn" Yarın gelmeme gerek varmı? "

Jm" Yo yo bu gün görmek istediğimi gördüm. Yarın kovuldu derim, benim asıl asistanım hazır zaten. "

Yn" Yaa kim bu şanslı kadın? "

Jm" Kadın değil erkek seçtim. Rosanne hanımı daha fazla kızdırmayalım. "

Yn" Evet ya, ofisine girdiğim zaman dilimi yuttum. Bana nasıl bakıyor, sanki cinayet işlemişim gibi. Uuu Tanrı korudu beni. "

Buna kahkaha atmadan duramadım.

Yn" Gülme ciddiyim ben, bir daha beni onunla karşılaştırma lütfen. "

Jm" Tamam tamam. Amma abarttın. "

Yn" Tabi sen yoktun orada görseydin topuklardın. "

Jm" Neyse hadi sen in benim de birkaç işim var. "

Yn" İyi kovulduk yine. "

Tripli bir edayla arabadan indi ve kapıyı sertçe kapattı. Camı indirip tehtidkâr bir şekilde.

Jm" O kapıyı bir daha çarparsan... "

Yn" Hım hım evet tabi. "

Evine girdi ve kapıyı yüzüme kapattı. Göz devirip kendi evime gitmeye başladım.

Rosé'den:

Bir kaç saatlik uykunun ardından kuru öksürükle uyandım. Boğazım çok ağrıyordu. Üzerime kalın swet takımını giydim ve nemli saçlarımı toplamadan mutfağa geçtim.

Zaten hastaydım şimdi de saçlarımı kurutmayıp üzerime bir şey almadan uyumuştum ve cezasını çekiyordum.

Ne kadar aptaldım, sinirden ne yaptığımı bilmiyorum. Sinir demişken neden bu kadar sinirlenmiştim ki ne yaparlarsa yapsınlar!

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin