Bölüm:7

412 28 11
                                    

*Lisa'dan*

İmzalanması gerek dosyaları Karinaya verdim ve Jungkook beye götürmesini istedim.

Kapım tıklatıldı ve gel komutu ile içeri girdi. Kim olduğuna bakmamıştım telefon görüşmesindeydim.

Ls" Evet tabi, ne zaman isterseniz... Görüşmek üzere. "

Telefonu kapatıp gelen kişiye baktım. Şaşkın bir ifadeyle Sehun'a baktım.

Ls" Sehun senin burada ne işin var? "

Yerimden kalkıp Sehuna sarıldım.

Sh" Güzel arkadaşımı görmeye gelemezmiyim. "

Ls" Tabikide gelebilirsin. "

Kapı tekrar tıklatıldı ve bu sefer içeri Jungkook girdi.

Jk" Lisa bu dos- Misafirin olduğunu bilmiyordum. "

Ls" Buyurun Jungkook bey. "

Jk" Gönderdiğiniz dosyalar ne zamana ait diye soracaktım. "

Ls" Bu yılın olması gerek, yanlış mı? "

Jk" Yo değil. Bu arada merhaba ben bu şiketin patronuyum. "

Jungkook imalı bir tonda söylediğinde, Sehun ile ikisi arasında soğuk ve gergin bir bakışma geçti.

Sh" Bende Oh Se-hun. Lalisa nın EN YAKIN arkadaşıyım. "

Neden bastırarak söylemişti anlamamıştım. Ortamı yumuşatmak adına.

Ls" Beyler tanışma faslı bittiyse işimize geri dönelim. Bir sorun yoksa Jungkook bey ben çıkacağım. "

Sh" Beraber çıkalım ne zamandır görüşemiyoruz özledim seni. "

Sehuna gülümseyecekken aklıma Jungkook geldi. Baktığımda Sehunu parçalayacak gibi duruyordu.

Ls" Neyse tamam ben burada kalayım en iyisi, Jungkook bey sizde gidin artık. "

Jk" Lisa hanım beş dakika benimle gelebilirmisiniz. "

Şimdi ayvayı yediğimi düşündüm. Sehuna bakıp burada beklemesini söyledim. Kapıdan çıkar çıkmaz Jungkook elimden tutup kendi odasına çekti.

Etrafta gören varmı diye kapıdan dışarı baktı sonra cam duvarını perdelele örtüp bana sinirle döndü. Üzerime yürüdü taki masaya kalçam değene kadar.

Jk" Lisa beni çıldırtma. O adamdan bana neden bahsetmedin. "

Ls" Bu kadar abartacağını bilseydim söylerdim. "

Jk" Ben mi abartıyorum, görmüyormusun gözümün önünde sana sulanıyor. "

Ls" Jungkook bence sen sinirden ne dediğini bilmiyorsun, o benim arkadaşım. Tamam biraz sinsi ve çapkın olabilir, fakat ben şuan seninle sevgiliyim değilmi. "

Son söylediğim şeyle yumuşamıştı. Elleri belime gidip kendine daha çok çekti.

Jk" Yanında erkek sinek bile görmek beni çıldırtıyor. "

Dediği ile gülümsedim. Alnını alnıma yasladı ve bir süre öyle kaldık. Sonra aklına birşey gelmiş gibi kapıya doğru gitti.

Ne yaptığını görünce küçük bir kahkaha attım. Kapıyı kilitlemişti. Jet hızıyla yanıma gelip beni masaya oturttu.

*SMUT*

İlk önce dudaklarımdan başladı sonra yavaşça boynumdan aşağıya doğru indi. Elleri ise sürekli bacaklarım ve kalçalarıma gidip geliyordu.

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin