Bölüm:5

465 29 15
                                    

Sm" Gelin oğlum gelin. "

Oğlum mu!

Sang-min amcaya Nee der gibi baktım. O bana sadece gülümsemekle kaldı.

İçeri giren iki adam da karşıma oturdular.

Rs" Ben Yu-jin e söyleyeyim sanırım biraz geçikicem ileriye alsın toplantıyı. "

Sm" Çok iyi olur. "

Ayağa kalkıp çantamı aldım ve kafamla selam vererek çıktım. Yu-jini çağırdım.

Rs" Tatlım toplantıyı biraz ileri at. Sang-min bey ile küçük bir toplantımız olacak. "

Yj" Tabi Rosanne hanım hemen. "

Asansörden Lisa çıkınca koşarak yanına gittim.

Rs" Lisa Tanrı aşkına ne işin varsa bırak Sang-min amca oğullarını çağırmış. "

Ls" NEEE!. "

Lisa'nın koluna yavaşça uyarı anlamında vurdum.

Rs" Bağırmasana. Hadi odasında bizi bekliyor. "

Koşarak Sang-min amcanın odasına girdik. Tabi kapıyı tıklayarak.

Sm" Lisa hanım da teşrif etmişler. "

Lisa mahcupça gülümsedi. Koltukta oturan adamları görünce yerinde dona kaldı.

Lisa'nın ağzından bir isim çıktı fakat çok kısık bir sesle.

Ls" Jungkook?! "

Sm" Bir şey mi dedin Lisa? "

Ls" H-ha Yo yok demedim. "

Sm " Tamam o zaman şöyle oturun da konuşalım. "

Koltuklara oturduğumuz gibi konuşmaya başladı.

Sm" Evet biliyorsunuz ki ben artık yaşlandım. "

Rs" Saçmalama Sang-min amca, sen benden gençsin. "

Ls" Evet ne yaşlanması? "

Sm" Kızlar beni bölmeyin. "

İkimiz de suspus olduk.

Sm" Devam ediyorum. Yani halâ yaşlanmamış olabilirim ama artık emekli olmak istiyorum. Annenizi de alıp bir tatile çıkacağız ve biz tatildeyken Jimin ile Jungkook sizin benim yerime geçmenizi istiyorum, bu sizin için bir ön deneme gibi olacak. "

Sm" Ve kızlar sizi ilgilendiren konu ise onlara yardım etmenizi istiyorum. "

Ls" Olur tabikide. "

Lisa'ya sadece onun duyabileceği bir şekilde ne yapmaya çalışıyorsun diyerek uyarıda bulundum sonra Sang-min amcaya döndüm.

Rs" Sen böyle bir karar vermişsen bize birşey demek düşmez, patron sensin. Ama biz nasıl yardım edebiliriz. "

Sm" Rosé senin bu tavrını çok seviyorum. "

Rs" Rasanne! "

Yabancı birileri olduğu zaman Rosé ismini kullanmazdım. Sang-min amca bunu biliyordu fakat oğulları için bu kuralımın geçerli olmadığını düşünmüş olmalı ki bana asıl ismimle seslendi.

Ancak ben Sang-min amca ile samimiydim onlarla değil.

Sm" Sen bilirsin Rosanne. "

Teşekkür etmek amaçlı kafamı eğdim.

Rs" Eğer bittiyse benim gitmem gereken bir toplantı var. "

Sm" Tabi kızım, ama son olarak. Jimin bu şirketin başında olacak, Jungkook ise diğer şirketin. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin