Bölüm: 28

361 29 20
                                    

Gözlerimi büyüterek baktığımda Jimin ellerimizi doktorun gözüne sokarcasına gösterdi.

Jm" Rosé birşey demeyecek misin sevgilim. "

O bana sevgilim mi demişti yoksa ben mi yanlış duyuyordum. Doktor öksürmeye başlayınca bir jimine bir doktora baktım.

Ben nasıl bir ikilem arasındaydım.

Rs" Hım hım evet. "

Diye ağzımda geveledim. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum ama tırnaklarımı eline batırıp bana bakmasını sağladım.

Önce eline sonra da bana baktı. Sesizce kulağına konuştum.

Rs" Ne yapıyorsun sen? "

Jm" Ne yapıyormuşum? "

Sen ciddimisin der gibi baktıktan sonra elimi çekmeye çalışsam da izin vermedi.

Jm" Madem saçma buluyorsun neden yalanımı devam ettirdin. "

Bunu bende bilmiyorum, ben ne dediğimi bilmiyordum ki. Birşey demeden doktora döndüm.

Rs" Şey geçmiş olsuna gelmiştik de. İyisiniz umarım. "

Dr" Evet iyiyim sağ olun. "

Kolundaki saate baktı ve ayaklandı.

Dr" Benim bir ameliyatım var da gitmem gerek. Bu arada muayenizi başka bir doktora yaptırmanız gerek ben biraz meşgulüm. "

Diyip odadan çıktı. Biz de arkasından çıktık fakat hala elimi tutuyordu. Doktor uzaklaşınca elimi hızla çektim ve hızlı hızlı arabama ilerledim.

O binmeden önce de çalıştırıp Lisa gile sürdüm.

Yoldayken iki defa arasa da bakmadım. Neden böyle birşey yapmıştı ki. Hayır o yapsa bile ben neden ona uymaya devam ediyordum anlamadım.

Arkamdan korna sesleri gelince yeşil ışığın çoktan yandığını fark ettim. Birkaç kişi yanımdan geçip gitti.

Bende kendime gelip yola devam ettim.

3. Arayışında açtım artık.

Jm" Neredesin? "

Rs" Sana ne! "

Jm" Rosé arkandayım zaten ne bu atar. "

Rs" Madem arkamdasın niye soruyorsun nerde olduğumu. "

Ses gelmeyince kapattı yüzüne.

Dikiz aynasından baktım. Gerçekten oydu. Daha da hızlandım ve vitesi 5e attım. Sanırım izimi kaybettirmiştim.

Nereye gittiğimi bilmesi sorun değildi biraz yalnız kalmam gerekiyordu. Yalnız kalabilmek için de Lisa gile gidiyorum.

Evlerine kestirme bir yoldan giderken arkamda bir araba belirdi. Beni takip ediyordu. Fakat aynadan gördüğüm kadarıyla bu araba Jimin'in değildi.

Birden tüm vücuduma endişe hissi kapıldı. Ne yapacağımı bilemez bir halde tekrar vitesi 5e alıp hızlandım.

Arabanın da hızlandığını görünce elim telefonu bulup aklıma gelen tek kişiyi aradım.

Rs" Alo Jimin nerdesin? "

Sesimin endişeli geldiğini duyunca büyük ihtimalle o da endişeli bir biçimde konuştu.

Jm" Eve geçtim. Bir sıkıntı mı var? "

Rs" Jimin bak ben şuan sakinim fakat bir araba beni takip ediyor ve gittikçe yaklaşıyor. "

Jm" Nee! Sen nerdesin. Nasıl bir araba. "

The Only Options•[♧] Jirose-Liskook (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin