Razboiul sentimentelor posesive

182 13 11
                                    

"-Iubeste caprioara cat inca mai rasufla doborata la pamant de sageata mortii. Iubeste fiinta cat inca mai geme sub durerea grea ce o acopera de negura, iubeste-o cat buzele-i mai sunt inca rosii sub sangele fierbinte ce le inunda... Si sarut-o. Sarut-o cat inca, prin petele de putrezaciune ce-i acopera organele insuflatoare de viata, sangele-i curge inca proaspat si dulce... Iar celulele stralucind de culoarea neagra a mortii pot sa le mai recunoasca pe ale iubitului sau. Prin ochi incetosati de efort si sentimente amestecate de frica si dor tipate din sufletul fragmentat acum in cioburi ascutite... Ce se mai chinuie sa le adune in tremur si disperare obosita pentru o ultima clipa de luciditate. Alaturi de tine. In realitatea de dinainte de caderea cea fara de oprire..


-Poftim..? Ce vrea sa insemne asta?

-Asta este ultimul sfat ce mi la dat sora mea . In cateva cuvinte inseamna sa nu pierzi pe cine ai alaturi si ... prezentul e cel mai important . Daca simt ca iubesti pe cineva , arata-i . Daca vrei sa o saruti , sarut-o . Daca o urasti .. ignoro .. Acum , intrebarea este : tu ce vei face ?

-Eu...

-Nu imi spune , demonstreaza-mi ! 


   Coprul micut imi tremura sub el . Eu .. simteam frica ... Imi era frica de el ."


In acel moment constientizasem ce facuse , in ce postura era ...


-Jos de pe mine ! spun serioasa

-Dar?!

-Acum !


Ma privea uimit , ochii aratau adevarata sa fata . Suferea !


-Eu plec.. spune trist

-Unde? 

-Departe de tine..

-S-o crezi tu ! spun cu un zambet pervers 


 Dintr-un salt ii ajunsesem in brate , incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale . In ochii sai hipnotizanti se vedea o scanteie .. dovada iubirii.

In secunda doi ma trantise de un perete rece ca ghiata . Saruturile sale umede pe gatul meu matasos ma  faceau sa ma simt altfel . Niciodata nu am simtit asa ceva ... De ce fac asta? Ce se intampla? Nici nu il cunosc...


-Aky.. esti sigura ca vrei sa faci asta? ma intreaba preocupat . 


Nu ii raspunsesem . Il priveam in ochii . Vedeam dorinta ce il macina , dar trebuia sa fac eu primul pas . Mi-am unit buzele intr-un razboi sentimental ce apartinea trecutului .

Nu dura mult pana ma trantise in pat . Saruturile se mutasera pe gat , facunduma sa gem de placere . La auzul sunetelor de placere , el se uita la mine mirat , avand un ranjet al naibii de pervers pe fata . Dintr- miscare imi daduse tricoul jos , ramanand intr-un sutien negru dantelat . A continuat sa ma sarute din ce in se mai jos , nemai putand sa rezist , am tipat printre gemetele de placere :



-Opreste-te ! Te rog ...

-De ce?

-Pentru ca nu te stiu, deci nu am cum sa te iubesc. Nu te iubesc, deci nu am cum sa sufar... daca nu sufar, nu am cum sa ma imbolnavesc. 

-Aky ... ce tot spui acolo ? Ce ai ?

-Si cel mai important , nu voi pleca in cautare de oameni, de suflete, pentru a nu risca sa te gasesc, sa te intalnesc pe tine vreodata ! spun plangand

-De ce?

-Pentru ca te iubesc ! Dar tu profiti de starea mea de amnezie !

-Nu este adevarat iubirea mea , vredeam ca ma doresti la fel de tare cat te doream si eu !

-Eu .. nu ...

-Recunoaste ca ma vrei ! Ti-a placut cand te-am sarutat si.. atins ! spune chicotind

-Taci !

-Esti asa frumoasa cand te inrosesti ! spune sarutandu-ma pe frunte .


Il vedeam cum se ridica din pat si se indreapta spre usa . Eram panicata ... unde pleca? Am facut ceva gresit?


-Stai linistita , pitico ! Ma duc sa iti aduc ceva de mancare si sa vad cand te externeeaza !

-Ok...m..multumesc ! spun simtindu-mi obrajii cum luau foc . Era asa de provocator . Il doream , dar nu puteam sa ii spun . Nu stiu de ce , dar simteam ca viata mea ar fi fost in pericol daca afla ca il doresc...Edwin... ce faci tu din mine?



____________________


Am vazut ca majoritatea v-ati asteptat sa se sarute , deci am grabit treburile :)) mai ales ca EllaGreeny avea chef sa vada niste "pupaceala" pe-aici :))

Fericita Ella?


Oricum , ce parere aveti? Nu prea am avut creativitate la acest capitol


Ce ziceti de titlurile ce le pun? :)))

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum