Cand momentul ajunsese el o sărută parinteste pe frunte si spune in șoaptă langa crestetul lui Aky " Iubirea mea , mai intrebat daca am avut grija de tine doar pentru ca mi-a cerut bunica ta . Țin sa zic ca nu este adevarat . Am avut grija de tine pentru ca am vrut. De ce? Pentru ca te iubesc viața mea " . Acum se simtea impacat . Tot daca nu ia recunoscut in fata ceea ce simtea pentru ea , macar a zis-o cu voce tare , nu doar a gândit-o.
Din perspectiva lui Aky
Soarele încă nu răsărise . Ma ridic leneșă din pat , dar la cat de obosita sunt imi pierd echilibrul . La contactul cu Parchetul rece , oftasem .
Cateva chicoteli se auzisera de deasupra saletelei , iar cand m-am ridicat il văzusem pe Crick cum stătea lejer in patul meu.
Era întins pe spate , având mâinile sub ceafa , imbracat doar cu o pereche de pantaloni scurt , iar bustul gol .
Privirile noastre se întâlnesc neatent si rămânem blocați in propriul univers pentru cateva momente . Acest lucru ma ducea in melancolie : lucrurile astea le simteam doar pentru Edwin .- Buna dimineata , somnorici ! Spun jucaus in timp ce casca .
- Mmm..Neața , scumpo!- Poftim ? Mi-ai spus cumva "scumpo "? Încercam sa folosesc in ton destul se serios , dar nu reușeam . Se vedea foarte mine plăcerea si rușinea ce o simteam .
El ma privea surprins si socat de ceea ce spusese . Privește cateva momente in jos , dupa întorcându-se pe cealaltă parte , fara sa imi răspundă . Il aud cum ofteaza zgomotos in încercarea de a găsi ceva pe sub pat .
- Cauti cumva asta ?
Instantaneu se întoarce cu fata spre mine , asezanduse turcesc in fata mea . Privirea mea fixa pretiosul lucru ce il cauta .
-Da-mi telefonul Aky ! Spune destul de serios , dar știam ca nu imi poate face nimic
- Nici nu ma gândesc ! Spun destul de amuzata
- Te rog ! E 5 dimineata , nu am chef de joaca si ....Nu apuca sa termine deoarece primise un mesaj . Fata i se albise in momentul in care deschisem telefonul . Vroia sa se ridice , dar Știa ca nu ma mai putea opri . Spre surprinderea mea , mesajul era din partea lui Edwin .
Edwin - " Hey frate , ti-ai facut curaj sa ii spui ?"
Încercând sa imi dau seama la ce se referea , caut in arhiva mesajelor . Cand dau sa citesc celelalte mesaje , Crick se face auzit .
- Iti pot explica ...
-Nu am citit nimic , încă ! Spun jucaus
- Aky ...Nu il mai bag in seama si ma apuc de citit .
"
C : In seara asta ii voi spune!
E : Esti sigur de asta ?
C : Da . Sper sa nu ma pierd in ochii săi .
E : Frate , sti ca nu vreau sa ne batem pe o fata , dar mi-ai promis ca doar ii spui adevarul .
C : Daca ma place si ea ?
E : Nu iti face speranțe .
C : Infine , iti scriu mai târziu .
E : Ok .
E : Hey frate , ti-ai facut curaj sa ii spui ? "Dupa ce termin de citit imi ridic privirea spre Crick . Se plimba agitat prin camera , privind stresat in jos .
- Crick ...Ce se intampla ?
- Cat ai citit ?
- Nu stiu daca am citit tot , dar am cateva idei la de va refereati , doar ca ...
- Stiu , nu am șanse . Mi-a mai spus cineva ! Spune in timp ce imi zambeam fals .
- Nu vroiam sa spun asta , doar ca ..
- Hey , hey , nu plânge ! Nici nu mi-am dat seama cand lacrimile imi părăsiseră ochii . Nu am vrut sa iti ascund nimic , Aky . Am vrut doar sa țin frâu sentimentelor . Am vazut cat de îndrăgostita esti de Edwin .Eu taceam si suspinam in bratele sale puternice .
Din perspectiva lui Crick
Una din lacrimile ei stinghere imi ajunsese pe brat , curgand in jos . Urmărisem tot parcursul ei , pana dispăruse . Mica mea printesa adormisem in bratele mele . Vroiam sa o asez in pat , dar poate se trezea , asa ca am rămas pe loc alintando si leganando. Ii simteam pielea cat de rece era , asa ca cu toata puterea care o aveam , imi întind brațul prinzand Colțul unei pădure , apoi tragando spre mine si invelindo pe Aky . La contactul cu patura de catifea , se ghemui mai bine si se înveli pana la gat. Era ca o felina in fata unui semineu . Dimineata veni rapid , eu neputând sa adorm .
- Buna dimineata ! Spune in timp ce imi da una peste nas
- Buna ziua pentru mine , leneso . Spun râzând
- Cat e ceasul ?
- Vreo 7.
- Stai ! Ce caut in bratele tale ? De ce suntem pe jos ?Privirea ei fixa in punct pe parchet , încercând sa isi aducă aminte ceea ce se petrecuse mai devreme .
- Nu imi spune ca nu ai mai adormit de atunci ! Spune destul de revoltata . Eu ar trebui sa fie ala revoltat . Doar eu am avut grija de ea .
- Crick , nu sunt un bebe . Trebuia sa ma trezești si sa dormi si tu ca un om normal ! Of !
- Cum poți spune asta ? Eu nu te tratez ca pe un bebe . Esti printesa mea . Si in privința somnului , il recuperez mai târziu . Oricum , nu pot dormi ca un om normal , deoarece cand sunt in prezenta ta devin anormal .Nici nu mi-am dat seama cat de aproape eram de ea . Imi privea buzele , cerandumi parca sa le sarut . Înghitea in sec , iar respiratia ii accelera . Respiratia mea fierbinte ii dădea fiori in tot corpul . Mâinile ii tremurau , iar corpul era mai incordat . Începusem sa ne apropiem din ce in mai mult pana cand simtisem contactul cu buzele ei . La început era un sarut rusinos , încet cu încetul devenind mai intim . Limba mea ii cerea permisiunea sa intre in gura ei cu scopul de a cerceta tărâmuri noi . Ea se conforma si făcu sarutul foarte pasional . Din cauza lipsei de aer , ne îndepărtăm , eu încă prividui reacțiile si ticurile . Fusese cel mai special si sincer sarut care il avusesem vreodata . Ochii ii străluceau , iar roseata din ochi o făcea sa para asa de fragila . Dar nu era ! Era o luptătoare , dar eram pe timp de război si știam ce inseamna sa ai o relație in aceste vremuri : mai ales daca persoana care o iubesti este motivul luptei .
-Crick ...reuseste sa imi rosteasca numele dupa ce luase cateva guri de aer . Eu ii fac semn sa tacă si o prind mai bine in bratele mele . Ea suspina si ma imbratisa mai strâns . Ii simteam inima cat de repede batea .
- Nu voi lasa pe nimeni sa te rănească , stii asta nu ? Mi-as da viața doar ca sa te stiu in siguranță . Nu vreau sa ma crezi cine stie ce obsedat , dar chiar nu vreau sa te vad suferind . Esti o persoana asa buna si fragila ..nu fragila , nu stiu cun sa ma exprim . Stii ... Dedicatiile nu sunt punctul meu forte . Niciodată nu am fost îndrăgostit.
- Vorbești prea mult !
In clipa următoare se napusti asupra buzelor mele într-un sarut înfometat de sentimente ascunse .
*Am vazut ca nu mai am prea multi cititori , deci chiar imi pare rau ca nu mai este asa de interesanta cartea ca la inceput :(
* Voi incerca sa pun nexturi cat mai lungi daca vad ca sunt dorite .
* Ce parere aveti despre Crick si Aky? Dar despre conversatia dintre Crick si Edwin?
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...