Mi-am pus un bol in cap si am pornit in viteza fara sa ma mai gândesc de doua ori ."Ieșiți din calea mea , hoti nenorociti" strig in timp ce loveam pe cineva cu tigaia in spate .
In acel moment lumina se deschise , iar ochii imi lacrimau de fericire . Camera era decorată cu multe baloane , dulciuri , confetti si un mare poster " La mulți ani printesa noastră !" . In fata mea erau personale la care tineam cel mai mult : Edwin , Catlin , Crick si bunica . Cand am văzut-o nu știam ce sa fac , cum sa reactionez , dar in schimb ea ma îmbrățișat strâns si mi-a sarutat fruntea parinteste . Eram încă in soc .
- La mulți ani pitico ! Imi spune jucaus Edwin
- Multumesc uriasule ! Spun râzând
- Ti-am spus de o mie de ori sa nu ma mai spionezi cand fac dus ! Ranjetul ce il avea ma făcea sa fierb de nervi , dar in același timp eram fericita . Simt cum doua brate imi cuprind talia si ma strâng tare .Un mic sarut umed pe obraz il simtisem inainte sa ma întorc . In spatele meu nu era nimeni altul decat scumpul Crick . Ochii săi de un verde pur ma analizau . Era îmbrăcat cu o pereche de blugi strâmti , rupti in unele părți . Tricoul alb si mulat ii scoteau in relief Mușchii bine Lucrați . El se apropie de urechia mea periculos de mult si imi sopteste lin " Stiu ca sunt frumos , dar nu este frumos sa te holbezi . La mulți ani printes-o" . Eu i-am mimat un "Multumesc" si m-am întors la retul . Dupa cateva discuții neinteresante mi-am facut curaj sa o întreb pe bunica cum de este in viața . Ea rase si imi spusese :
- Pai , Draga mea nepoata , nu am fost niciodată moarta si nu o voi face prea curând . Tu chiar ai crezut acest fracau care a zis ca ma învins ? Poate sunt bătrână scumpo , dar nu inseamna ca nu sunt puternica . Spune in timp ce gusta vinul roșu ca sângele . In seara cand nu mam mai întors , de drept am avut o discuție mai aprinsa cu Edwin . Sângele care il văzusesi nu era al meu - asa cum a zis prietenul tau - ci era al sau . Il ranisem grav si mi-a propus sa discutam in alta parte . Cazusem la comun-acord sa plec si el sa aibă grija de tine , dar la început am vazut ca doar ai suferit . De aceea l-am pus pe Crick sa aibă grija de tine din umbra . Niciodată nu te-am lasat singura ... Am doar stat ascunsa ca sa nu iti provoc mai multe probleme decat ai .
- Deci ... Crick nu a venit sa ma protejeze din propria judecată ? Spun cu un ton atat de trist încât il observasera toti . Nu vroiam sa vadă ca sunt afectată , doar ca nu imi plăcea sa mi se ascunda lucruri .- Aky , nu stiu daca a facut-o pentru ca i-am cerut-o sau pentru ca vroia el , dar stiu sigur ca a facut-o si gata . Spune bunica cu un ton serios .
Toate privirile inafara de a mea erau ațintite asupra lui Crick . Ma scuz politicos si plec sa ma plimb in grădina . Gardurile vii formau un labirint magnific , in centru având o fântâna arteziana decorată cu diamante si diferite smaralde . In spatele meu se auzeau voci ...era Crick . Ma opresc pe loc si il astept sa ma prindă din urma .
- Ferească domnu' ! Se vede ca am îmbătrânit ! Spune amuzat de propria oboseala .
- Mda ..
- Ce este pitic ? Ce te supara ?
- Nimic , doar .... nu conteaza .
- Haide , spune-mi ce te macină ! spune calm si îngrijorat .
Ofteze si imi fac curaj :
- De ce mai protejat ? Spun pe in ton ferm
- Pentru ca am vrut !
- De ce ai vrut ?Așteptam raspunsul cu nerăbdare , dar nu mai ajungea . El ofteaza lung si imi spune dezamăgit " Este târziu , trebuie sa ajungă tortul . Haide sa ne întoarcem !" . Fara sa mai comentez ma ia de mana si ne îndreptăm spre usa de la intrare . O liniște sfâșietoare se așternuse intre noi si chiar ma durea ca era asa rece cu mine . Intrați in casa , Catlin ne întâmpina destul de suparata .
-A dat domnu' ! Am crezut ca ati uitat de noi . Ce ati facut voi acolo , porumbeilor ?
Știam cat de jucăușă si curioasa este Catlin , dar in acelasi timp il simteam pe Crick cum se încordează .Ma resemnez din acest război , dând din umeri si continuandumi drumul spre sufragerie . Vedeam dezamăgirea de pe fata sa , știam ca vroia sa imi zica ceva important , dar se temea . Oare de ce ?
Trezita din propria transa , in fata mea apărut un tort gigantic , având șapte etaje , din care trei erau de ciocolata , doua de vanilie si alte doua cu capsuni . Ochii mei de culoarea contestațiilor fixau jucaus vârful tortului : era o vulpe de culoarea unui lup .
***
Seara fusese perfecta , dar spre dimineata bunica dăduse stingerea . Edwin a plecat in camera cu Catlin , eu in propria camera , iar bunica a vrut sa doarmă in salon , tot daca casa era plină de camere goale .
Ma duc leneșă spre baie dorind sa fac un dus fierbinte . Ma dezbrac si ma îndrept spre dus atat de obosita încât imi venea sa adorm in picioare . Apa calda imi dezmierde Mușchii încordati . Dupa putin timp am simtit cum apa începea sa se răcească , iar ochii de-abia imi stăteau deschisi . Imi infasor un prosop in jurul taliei si ies . Spre surprinderea mea , in mijlocul patului se alfa Crick la fel de obosit ca mine . Fara sa imi mai pese ca aveam un prosop ce imi acoperea putine zone , ma pun nosalant langa el in pat .-Aky , trebuie sa iti spun ceva importat .
- Crick , mor de somn ! Imi zici dimineata . Somnic usor ! Spun in timp ce ma așezam mai comod pe pieptul sau . Totul devenea asa usor , usor .... Pana cand adormisemAutorul povestește
Micuta se asezase comod pe pieptul arcasului si adormi lin . Nu mai putea face fata oboselii . Intre timp Crick aștepta cu nerăbdare sa adoarma . Cand momentul ajunsese el o sărută parinteste pe frunte si spune in șoaptă langa crestetul lui Aky " Iubita mea , mai intrebat daca am avut grija de tine doar pentru ca mi-a cerut bunica ta . Țin sa zic ca nu este adevarat . Am avut grija de tine pentru ca am vrut. De ce? Pentru ca te iubesc , viața mea " . Acum se simtea impacat . Tot daca nu ia recunoscut in fata ceea ce simtea pentru ea , macar a zis-o cu voce tare , nu doar a gândit-o.
* Hey , scuzati greșelile .
* Vroiam sa va spun ca nu voi prea posta in luna Iulie deoarece nu voi avea internet , iar in August ma întorc in Romania , deci voi posta cand voi putea . Vreau sa va spun ca promit ca voi continua toate cartile dupa aceasta "pauza" lunga .
* Cine vrea NexT : părere + steluță . Vreau sa vad cati vor NexT .
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasíaI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...