-Eu ti-am scris-o " iubire" ... spune in soapta .
La auzul acestor cuvinte , inghitisem in sec . Ceva era necurat la mijloc . Daca vroia sa imi faca o declaratie de dragoste putea sa mi-o zica in privat . Dar Aky ... ce legatura avea ea? Doar nu...
-Fac ce vrei .... nu o denunta !
-Iubire , ma crezi chiar asa de rea?
-Rautatea este un adjectiv minuscul pentru tine .
Nu o voi denunta ... inca . Pana atunci , sejur placut .
Asta a fost ultimul lucru care mi-l amintesc . De la aceea conversatie trecusera 4 zile . Secundele pareau minute , minutele pareau zile , iar o zi o eternitate . O eternitate fara pitica mea . Aky , buburuza mea , in ce probleme te-am bagat? Camera in care stateam nu era chiar asa de primitoare : un scaun de care eram legat ca un animal , trei pereti de beton si un perete de sticla antiglont . Intr-o parte , un mic ghiveci de cactus decora toata camera . Tot daca era maro si uscat , dadea o farama de viata camerei . In minte imi explodau amintirile cu Catlin dupa ce am scos-o din acel bordel . Ma iubea , dar nu aveam aceleasi sentimente pentru ea .
Flashback (Continuare a partii Teatrul Vietii)
-Deci , unde mergem?
-Cum adica? o intreb confuz .
-M-ai scos de aici , acum incotro?
-Nu stiu .
-Cum adica nu stii?
-Pai , initial , planul meu era sa vin doar intr-o vacanta aici , nu sa ma capat cu o pramatica . Vezi , ar fi trebuit sa te las acolo , dar nu ma lasat inima . Te vedam prea speriata , nu erai de meseria asta .
Linistea se asternusera intre noi doi . Fetita roscata , cu ochii negri ca taciunele si bucele rozalii se uita in gol . Nu stia cum sa reactioneze la cuvintele mele . Hainele murdare ce le purta ma dezgustau , dar nici ei nu cred ca ii placeau . Simteam cum inima ii batea cu putere doar cat se uita la mine .
-Imi este frig ! spune cu glas copilaresc .
-Of , Doamne , cine ma pus sa te adopt? spsun ironic .
La auzul acestor cuvinte , Catlin incepuse sa planga .Lacrimile sarate ii inuntau colturile ochiilor , dar nu dorea sa imi arate slabiciunile ei . Era puternica , dar foarte sentimentala . Of , pitica asta .
-Iarta-ma..
-Pentru?
-Nu vroiam sa te ranesc .
-Te inteleg . Ti sa facut mila de mine , de aceea m-ai scos de acolo . Imi pare rau ca ti-am distrus prietenia cu proprietarul b...
-Stop ! Nu mai vreau sa aud cuvantul acela ! Nu vreau sa iti mai amintesti acele lucruri oribile ce ti-au facut si vroiau sa iti faca .Esti a mea acum si nimeni nu te va mai rani . Ai inteles?
-Da..multumesc .
Suspinele ce le scotea ma innebuneau . Stiam ca ii era frig , dar era asa frumoasa . In viata mea am avut multe femei , dar nici una nu ma innebunit ca ea .
Stiam ca nu ma pot atasa de ea , as regreta daca as pierdeo .
20 de ani mai tarziu
•• Vampirii nu fusesera deacord cu destinerea lui Catlin , asa am ajuns sa fim vanati . ••
-Edwin... fugi !
-Doamne , copila , iti sangereaza prea tare piciorul . Nu te pot abandona aici !
-Lasa-ma , te implor ! O sa te ucida !
-Macar o sa murim impreuna !
-Fa-o pentru mine ! Fugi , traieste-ti viata ...uita-ma . Te implor !
Cuvintele sale imi sfasiau inima . In ochii ei se vedea disperarea . Vroia sa traiesc , era sincera . Stia ce o va astepta , dar nu ii era frica .
-Adio Catlin ...
-Edwin... eu te....
Nu continuase . O sageata ii strapunse inima . Cum imi ceruse , fugisem ca un las . Stiam ca aceasta batalie o pierdusem deja din ziua cand o socesem din casa groazei . Adio Catlin , pentru totdeauna ..
End flashback
* Vai , dar haideti :)) nu imi spune ca m-ati crezut ! Asta nu va fi ultimul capitol . Va pupa dulce Dakkay .
*Pareri? Critici ? Oriceee :)) mor .
** Multumesc din suflet celor 4000 de persoane ce imi citesc cartea
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasiaI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...