Isi scoase colții . Erau de un alb laptos . Ochii săi de un safir magnific , deveniseră un negru - cenușiu . Fata lui de un alb inmaculat era mai închisă : o culoare a pielii aproape ca a mea . Era schimbat . Se apropie cu in pumnal de mine si il arunca arunca intr-o videocamera plutitoare. Avea forma unui ochii ... Si ...
- Fugi naibii de aici pana nu afla de tine !
Edwind ma împinse de pe casa , dar a avut grija sa nu ma lovesc . Ultima mea amintire cu el a fost ca se lupta cu o figura feminină îmbrăcată in negru .
Eu fugeam unde vedeam cu ochii . De-abia mai respiram . Ma simteam urmărită . Cum adica " sa fug pana nu afla "? Cine sa afle ? Se cine ii era frica ? Ce era tampenia aceea ? De ce mi-au distrus momentul cu el ? Il iubesc ... Sper ca nu a patit ceva ! In acel moment începusem sa plâng . Ma izbisem de un copac . Plângeam cu manie si cu frica .Loveam cu pumnul copacul . Imi era frica ... frica de al pierde . Auzeam vibrand vocea sa in toate zgomotele padurii . Norii cenușii acoperisera bolta stelara . Acum chiar ca eram singura ...
- Hei prințesă . De cat timp nu te-am vazut ...
- Cine esti ? Unde esti ? Ce vrei ? spun îngrijorată .
- Mama ta mi-a luat ce aveam mai de preț ! Acum nu o voi lasa nici eu sa se odihneasca in pace .. Vino aici! bărbatul misterios ma privea cu ura .
- Lasa-ma !! tip fugind mai departe . Ajutor ! Oricine !
- Iubire , nu te va durea .
- Ce naibii esti ? Vampir , hibrid , vrăjitor ?
- Cel ce iti va distruge viața ..
Imi dăduse in pumn in stomac si unul in fata . Sângele amar ma scarbea . Din gura si nas imi iesea sânge . Ma izbise cu forța de un copac bătrân si ma bătea in continuare .
- Te rog ...stop ,.,
- Dar nu vrei sa mori ? Macar o sa iti revezi scumpul iubit si familia in Iad .
- Marș dracu ! spun scuipandui sânge in fata .
Loviturile in abdomen nu mai încetau . Ma omora in bataie . La propriu . Dupa 5 minute se oprise . Credeam ca dorea doar sa cred ca plecase . Dar chiar o făcuse . E mort . Prin mijlocul frunții sale murdare de sângele meu vișiniu trecuse o săgeata de fier . Același model de săgeata care ma salvat si ultima data.
"Aceasta este șansa mea !" Spusesem in gand . Trebuie sa aflu cine ma tot salvează . Arcasul ma analizase si o lua la fuga . Încercam sa il urmăresc , dar nu puteam sa alerg . Ma dureau prea tare oasele .
La un moment-dat se auzise o explozie puternica ce ...
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
" Un dram foarte mic de speranta este suficient pentru a cauza reaparitia dragostei. "
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasíaI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...