Fugeam prin bezna noptii unde vedeam cu ochii . Mana lui Derek o tinea strânsă pe a mea , mergând sa ma lase sa fug liberă . Din calculele mele nu suntem urmăriti de o persoana , ci de trei . Doua erau la o distanță de zece metri de mine , iar una in spate .
"D...Derek ...nu mai pot !" Gafaiam puternic in timp ce imi relaxăm Mușchii pentru cateva secunde .
"Amary...suntem urmăriti !"
"Dar nu mai pot!!" Ma răspic nervoasa spre el . Ma analiza putin si ma arunca peste umărul sau . Tot daca nu ul vedem , il simteam zâmbetul strengar cum i se așterne pe fata . Băteam in spatele lui vrând sa cobor , dar mai tare il amuzam .
"Cand te dau jos , fugi spre acei copaci si urcate in unul dintre ei - cat poți mai sus ! Încearcă sa te pierzi in coroanele lor . E prea întuneric sa fi observată !" Zice serios in timp ce isi asigura calea . La vreo zece petro depărtare se opreste brusc si ma da jos . Se uita grijuliu la mine si imi face semn spre copaci .
Ma ridic si încerc sa fug , dar un lup imi iese in cale . Un lup ?! Vai de piele voastră , daca este Kira aici o jupoi de vie . Cele trei animale il înconjoară pe Derek furioase . Zeci de zgomote se auzeau din gurile "prietenilor " mei .
"Amary...nu fa mișcări bruste sau te vor sfasai !"
"Vai de blana voastră ce va fac ! Departativa de el ! " zic nervoasa , dar cu un strop de amuzament in voce . Cei trei lupi se transforma in oameni , observând cei "trei crai de la răsărit ". Ah , culmea ironiei ca aproape e apusul .
"Derek ?!" Întreb speriata , imbratisandul strâns . "Nu sunt doar ei...mai e cineva aici ..."
"Trebuie sa pleci ..." Ochii sai ma implorau sa fug de rup pământul de aici , dar nu o fac . Vreau sa vad ce imi ascunde si am un vag presentiment ca voi afla curând .
Din coroanele copacilor bătrâni si întunecati se auzeau diferite fosnete . O voce feminină , destul de matura se auzi .
"Derek , fratioare , parca nu suporai patrupedele . Ti-ai luat un animalut nou de companie? " Rasul ei maniac se auzea ca un ecou in toata pădurea . Derek ma strângea asa tare încât credeam ca ma sufoc . Kira , Criss si Kev isi scoasera colții si ghearele la vedere . Ochii lor erau roșii , iar urechile le aveau ascuțite . "Cred ca nu stii ce ti in brate , frate ! Cu ce te-a fraierit ? Nu vezi ca ti-a intrat sub piele dușmanul ?"
"Daca e varcolac , nu inseamna ca e ca restul . E diferită ! Nu o judeca !"
"Varcolac? Ce frate prost mai am ! Tu nu stii ca prefacuta de langa tine e insasi căpitanul bazei varcolacilor , Akilijah Forbest ?" Vorbele ei pline de ura erau ca un cuțit înfipt in inima . Derek nu ma mai imbratisa , dânduse trei pași in spate . "Ok , Der , si ce este mai rau e ca te-ai îndrăgostit de un hibrid ! Un hibrid ! Esti rușinea familiei !" Tipa ea către el , sărind din ascubzatoarea ei . Acum puteam sa o observ mai bine .
Era o fata înalta si slaba , la maini văzându-se muschii , iar parul era închis la culoare si lung pana la jumătatea spatelui . Ma privea cu o privire de dispreț , făcând semn către ceilalți doi soldați sa coboare . Varcolacii mei au vrut sa se apropie , dar le-am facut semn sa stea liniștit . Nu vroiam sa pornesc o lupta in toiul noptii . Sarutul nostru mi se derula in minte de fiecare data cand il priveam .
"Acum , ca am terminat , putem pleca acasa?" Întreaba Derek deja stresat de situație . Dupa fata cu care ma privește stiu ca nu imi va mai vorbii niciodata . "Adio Amary..." Zice încet încât sa il pot auzi . Sora lui , din cate am înțeles ca este , pufni nervoasa .
"Cretin ! Asta esti ! Un cretin ! Numele ei nu este Amary , ci Aky !"
"Tacu dracu Kate !" Tipa la ea in timp ce dispar in întunericul noptii . Aveam inima rupta in doua . Ma lasat asa ...singura ...abatuta .
"Ak...?"
"Ce-i Criss..." Tonul vocii mele era stins si trist . Kev ma lua in brate stil mireasa si ne îndreptăm spre partea opusa a pădurii .
"Stii de ce a iesit scandalul asta ?" Întreaba destul de curios , eu clatinand din cap in semn ca "nu". "El e fiul bosorugului care l-ai dat dracu ! Oficial , era sa devii iubita printului Vampirilor !" Continua , de data asta cu un ton destul de amuzat . Nu vroiam sa mai imi aduc aminte ce se întâmplase , asa ca ma fac mai comoda in bratele fratelui meu de suflet si adorm ca un bebeluș .
***
Ma trezesc nervoasa , din cauza hainelor incomode care le port . Fusta imi era ridicată in sus , iar camasa desfacuta la câțiva nasturi . Se pare ca am avut un somn agitat . Intr-o parte a camerei imi observ pantofii plini de noroi , iar deasupra biroului stătea geaca lui ...
Ma ridic amorțită din cauza pozitiei in care am dormit . Ii iau superba geaca de piele si o imbratisez strâns la piept . Cine stia ca ma voi îndrăgostiți iar , dar de data asta de insasi Printul Vampirilor ?!
Scutur geaca de doua ori , vrând sa scot praful din ea si sa o împăturesc frumos si observ pe jos ca (,) căzuse din ea [....] ....
* Hey , uitati next-ul...
*Stiu , am scris putin , dar chiar imi pare rau . Nu prea stiam cum sa descriu scena :(
-Pe data viitoare...
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasíaI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...