"Țineți prietenii aproape , dar dușmani si mai aproape ."
_._._._._._._._._._._._._._.
Deschid usa încet , pasind suav spre bucătărie . Un miros divin se simtea , deci e clar ca Kevin gătește .
Ma uit putin din pragul usii , dupa ii sar in spate făcându-l sa tresare . Imi incolacesc mai bine picioarele in jurul sau si ii ciufulesc freza "perfect" ."Stai cuminte sau te gătesc si pe tine .."
"Ce faci bun?" Spun pe un ton copilaros ascunzandumi fata in scorbitura gâtului sau .
"Eh...dovlecei la cuptor , lasagna si niste ciuperci umplute . " un zâmbet victorios i se afișează pe fata deoarece stia ca aceasta era mâncarea mea preferata . " Cum a fost la liceu ?"
" Avem o mica problema .." Spun timida .
"Surprinde-ma . Ai bătut pe cineva ? " spune râzând .
"Dirigintele meu este tatăl Catlinei , cea care ma trădat ."
"Ce naiba ..! Aky , te-a vazut?!" Începea sa devină nervos si stresat . Lasa mâncarea si se ridica de la masa , punându-și mâinile de dupa ceafa , dupa uitându-se in sus .
" Nu doar atat , mi-a si vorbit .."
"Trebuie sa plecam de aici ! Urgent !"
"Nu ! Asta este șansa mea de răzbunare si nu o voi rata ." Spun serioasa . Nu stiu ce am , dar simt ca e o șansa specială . Daca il captureze il pot tortura si poate stie cateva informații importante despre familia regală .
"E periculos , ce dracu !" Tipa nervos , spărgând paharul cu apa in mana . Sângele curgea din mana ca zeama din struguri . Ma ridic grabita de la masa si fug spre baie căutând trusa de prim-ajutor .
"Unde ai pus-o ?"
"Ce sa pun?!" Tipa din bucătărie ." Drace ce doare!"
"Cutia cu medicamente , blegule ! Ti-am spus sa nu te mai razbuni pe paharele mele !"
"Am aruncat-o !"
"Dobitocule !" Tip nervoasa . Cum poți fi asa iresponsabil sa arunci trusa de prim-ajutor?! Daca ii mai curge mult sânge poate sa leșine , deci imi rup o bucata din bluza si ii infosar in jurul mâinii , dar inainte i-am scos cioburile cu penseta mea . A facut o fata cand ma vazut cu ce încerc sa ii "salvez viata ". Dupa ca termin ii sarut ambele maini si ii ciufulesc parul in semn prietenesc . Ma îndrept spre sufragerie si aprind televizorul. Ce nai...
"Kevin , vin-o repede ! Grabestete !!" Tip exasperata .
"Ce naiba urli ? Trezești vecinii si iar zic sa suntem nebuni !"
/.\ Știre de ultima ora : Champagne, France .
Elizabeth Lockwood , sex feminin , varsta 60 de ani , condamnata la moarte pentru masacrarea a 101 vieți nevinovate . Toate victimele ai fost găsite pe un camp , arse de vii si crucificate . Deasupra crucilor era scris cu sânge " Viata pentru viata !" . Nu se stiu încă cauzele , dat cazul o sa fie investigat . Data executării nu se stie cu exactitate , dar va fi făcută public .""Si..? " spune deplasat de la subiect .
"Ea este bunica mea ..." Spun încă in soc . " 101 minute a suferit Crick inainte sa fie ucis .."
"Este la o închisoare securizata , doar nu crezi ca o sa o scoatem de-acolo ." Spune facundami un gest din palma .
" Nu cred , o sa o facem !"
"Pfoai...un moment de liniște cer!" Spune râzând ." Inainte la razboi , iubita ! Daca te-am cunoscut pe tine, abia astept sa iti cunosc bunica !"
"Ok ! Maine plecam !"
"S-o crezi tu ! Eu plec ! Tu mergi la scoala !" Spune iritat de afirmatia mea ." Inteleg ca vrei sa ma ajuti , dar nu vreau sa risc ! Ai pierdut prea mult , nu vreau sa fi de fata daca nu voi reuși sa o scot." Tristețea se vedea in ochii sai . Stiu ca tine la mine , dar vreau răzbunare . Macar cat timp va fi plecat poate voi reuși sa ma apropii de " profu' ".
"Good , boss!"
Kevin pov.
Ce naiba?! Nu sa enervat ? Nici macar nu a opus rezistența . Pune ea ceva la cale , dar nu cred ca e asa bleaga încât sa creadă ca o las singura cat timp voi pleca , nu? Trebuie sa imi caut o echipa ca sa o pot scoate pe vrăjitoarelor aia de acolo. Varcolacii si vrajitorile nu se inteleg foarte bine , dar nah, o fac pentru Aky ..
"Unde pleci iubita?"
"In grădina din spatele casei ..ma duc sa ma dau un leagăn ." Spune timida in timp ce se juca cu parul. Seamăna cu o papusa de portelan ...pana deschide gura ..
"Ai grija de tine .." Spun făcându-i cu ochiul . O vad plecând , dar .." Nu ai uitat ceva?" Se opreste instant , se uita ciudat la mine si imi sare in brate dându-mi un pupic pe obraz . "Asa mai vi de-acasă !!"
-.-.-.-.-.-.-
"Șefu' de obicei nu ploua in zona asta . Mi se pare ceva ne la locul sau !" Spune temător Lorenzo .
"Lollo , calm . Poate e mana vrăjitoarelor vremii . "
" Kevin , zona asta este strict secreta , nu?"
"Da , de ce?"
"Vad o puștoaică ce plange langa copacul lunii ... Nu pare un vampir ..."
"Dar nici un varcolac nu poate fii . Doar gărzile au voie sa investigheze zona asta . Este la granița dintre tărâmul nostru si al vampirilor !" Spun deplasat . "Ma duc sa verific ! Stai aici !!"
"Dar..."
"Nici un dar , soldat !" I-o tai inainte sa ma scoată din sarite . Încerc sa ma apropii de fetița care plângea si se uita la cer . Parul era negru cu suvite roșii , ochii de un vișiniu-închis si fata palida . Nu am mai vazut niciodată o asa culoare . Ma apropii de ea si încerc sa o linistesc .
"Buna micuțo...eu sunt Kevin ...cum te nunesti ?" Zic blând .. Ea se uita la mine cu ochii plini de lacrimi si începi sa scuture din cap . Ce e ineregula cu ea ?
"E mort ...e mort ...vina mea ...mort..." Tipa in timp ce se legana .
Încerc sa o iau in brate , dar ma respinge ."Cine e mort..?"
"Crick ..iubitul meu ..mort...eu .." Încerca sa imi explice , dar nu intelegeam nimic din cauza suspinelor ." Aky.."
"Cine e Aky? Tu?" Ea imi aproba din cap si ma lua in brate . In acel moment nu se mai agita , semn ca adormise.
O.0.0.0.0.0.0.O
"Kevin ..Kevin ?!? Trezeste !" Se aude o voce feminină ..
"Ce dra..Aky! Ce vrei ? Ce sa întâmplat ? " zic speriat . Doamne ...iar visul ala . Seara in care am întâlnit-o pe ea . Încă țin minte fiecare lacrima care a varsat-o din cauza pierderii . Nu stia ca un vampir poate fi un sarpe cu doua fete . Fusese in depresie o perioada , facuse chiar un atac de panica . Are coșmaruri ca mine , dar la ea sunt mai implificate .
"Pot iesi in oraș? Ma invitat un coleg ...Emh..." Ce rosie e . Nu prea ador sa o stiu cu alții , dar nu o pot tine închisă in casa .
"La 22.30 sa fi in casa sau te va aștepta in antrenament îngrozitor de obositor ."
"Da sa trăiti !" Spune râzând in timp ce ma saluta militareste.
"Rochia sa fie peste jumătatea coapsei !" Tip amuzat dupa ea inainte sa isi închidă usa de la camera . Rasul ei colorat se auzea pana la parter . Era îngerul meu păzitor in căutare de razbunare .
_____________.____________
*Hayo .. Alt capitol <3 nu stiu daca sa mai continui , adica numărul de cititori a devenit foarte , dar foarte mic . Mai scriu Pentru acei ...4-5 cititori ce m-au urmărit mereu :"(
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...