Cuvinte false de iubire

203 17 2
                                    

- Ahh... s...stai ! spun de-abia pronunțand .

- De ce? imi spusese cu o fata ironica .

- Nu conteaza . Continua ! spun sărutândul pe gat .

- Cat te vei mai preface Aky ? Pana unde rezisti ? Stiu ca vrei sa ma testezi ..

La auzul acestor cuvinte m-am oprit . Corpul meu înfierbântat ajunsese la limitele energiei . Respiram greu . Gafaiam . In mintea mea , bătălia dintre ratiune si plăcere nu se mai oprea . Inspiram adânc , iar aburii inabusitori arătau ca spiritele ce erau gata sa iasă din mine . Cerul se aprinsese ca luminile din Las Vegas . Era ceva magic , de parca strămoșii mi-ar spune ca el este alesul . Eram fascinata , dar nu m-am putut bucura mult de acea panorama .

- De ce ai facut-o? spune Edwin emotiv .

- Nu stiu ce m-a apucat ..

- Aky ! Adevarul !

Pe fata mea albă ca zăpada , rosul capsunelor apăruse . Inima imi bătea tare . Nu știam ce aa ii spun . Daca ii spuneam ca nu ma incred in el , m-ar fi tradat ... Oare e bine sa il mint ? Daca stie ca mint ? Daca el chiar tine la mine ? Ce sa fac ? Ce sa zic? Cum sa reactionez ?!

- Aky !

- Pentru ca TE IUBESC ! spun cu lacrimi in ochii .

El ma privea uimit . Știam ca nu e bine ceea ce făceam . Nu trebuia sa il mint , dar uneori minciuna e doar un adevăr neplăcut . Bunica imi spunea mereu ca un mincinos nu are încredere in nimeni , nici macar in el . Este doar un adevăr mascat . Adevarul sentimentelor mele : frica de al pierde ....frica de moarte ... frica de suferința .... frica de a iubi pe cineva .

Se apropie de mine usor , prudent , analizând fiecare mișcare mișcare a mușchilor mei . Respiram greu . Nu știam ce se va intampla .

- Aky .... spune in șoaptă .

- Da ...

- Te iubesc !

- Si eu !

- Atunci fugi !

- Dar ...

- Fugi sau vei regreta !


Isi scoase colții . Erau de un alb laptos . Ochii săi de un safir magnific , deveniseră se un negru - cenușiu . Fata lui de un alb inmaculat era mai închisă : o culoare a pielii aproape ca a mea . Era schimbat . Se apropie cu in pumnal de mine si ...



* Stiu , stiu . E scurta . Imi pare rau . Astept pareri despre acest capitol . Ce credeti ca va face Edwin? Credeti ca vrea sa o transforme pe Aky intr-un vampir?

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum