Rascoala iubirii

278 22 2
                                    

Ma trezisem din soc . Edwin era langa mine , dormea . Se vedea pe fata lui , oboseala infernala si grija care mi-o purtase . Eram bandajata pe burta si la cap . Cu putina dificultate ma asez pe genunchi si il sarut dulce pe obraz : el isi deschise ochii de culoarea marii si ma privea surprins . Dupa ce sa uitat ciudat la mine pentru cateva secunde , imi luase capul intre mainile sale puternice si ma sarutase . A fost asa dulce !

Dupa sarut , ma imbratisase foarte strans si imi spunea ca nu dorea sa ma piarda si regreta pentru tot ce am suferit . Astea da momente ! ...Oare , aceasta este iubirea? Milioane de fluturi agitati in stomacul meu se simteau cand ma atingea . Devenise un tic sa il privesc la fiecare 2 minute . Era superb .

Ca sa ies din drepresia suferita , pentru cateva zile nu am vorbit despre bunica , ce mi se intanplase sau cum de otrava nu ma ucis.

Mi-am petrecut majoritatea timpului cuibarita langa el , primind recompensa din cand in cand un sarut . Devenise ca un drog pentru mine : creea dependenta , era interzis si as suferi mult daca as ramane fara " el " .

Daca i-as spune ca il iubesc , cum ar reactiona? Daca ma iubeste si el ce se va intampla? Daca o sa il fac sa sufere? Daca nu sunt potrivita pentru el ? Daca este si el un monstru ca ceilalti ? De ce este diferit? Ce are in plus decat altii?

Aveam nenumarate intrebari , dar stiam ceva sigur : " Il iubeam si nu as fi renuntat la el pentru nimic in lume . "

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum