Stateam in pat . Ma linistisem , cand , deodata , apare el . Acela ce imi facea inima sa ii bata tare , cel care reusea , doar cu o miscare sa ma faca sa ma inrosesc , cel care stiam ca ma iubeste . El...
-Pot sa stau langa tine? spune timid , tinand capul plecat .
-Logic , acomodeazate ! spun cu in zambet tamp pe fata .
Usor , foarte usor , se apropie de pat . Ma privea blajin , incercand sa imi spuna ceva , dar nu intelegeam ce . Era asa de misterios . Gestul sau ma socase : se dezbracase . Fara pic de rusine , se aseaza langa mine , fixandusi mana stanga pe spatele meu , tragandu-ma mai aproape .
-Ce crezi ca faci?
Pe fata lui apare un ranjet indraznet , privinduma fix in ochii . Cea mai mare greseala era sa il privesc in ochii . Ochii sai superbi , de un albastru inexplicabil cu care ma vrajea mereu . Misterul ce ma inconjura cand eram langa el era de nedescris . Un sentiment ciudat ma poseda . Eram alta persoana : cred ca vechea " eu " .
-Ti-a mancat pisica limba? Ce tot faci ? Ia-ti laba de pe mine?
-Laba ? Iubire , eu nu am labe , eu am doar colti ! spune inainte sa isi zdrobeasca buzele de ale mele . Un razboi de suprematie se desfasura in adanca caverna formata de gurile noastre . La un moment dat , se pusese deasupra mea , aplicandu-mi saruti scurte si dulci pe gat . Incercam sa nu ii dau satisfactie , tacand din gura , dar totusi ... sunt si eu fata . Nu ma pot aptine . Strangeam cu putere cearceafurile albe ale patului tare care , dintr-o data , parca se inmuia sau eram eu prea disperata sa scap de el . Poate corpul imi spunea sa scap de el , dar sufletul dorea . Nu stiu ce fusese intre noi inainte , dar acum este o iubire nebuna . Stiu , constientizez si singura , am doar 16 ani , ma rog .. aproape 17 , dar totusi .. sunt prea mica .
-Iti place? spune sarutanduma cativa sentimetri mai jos de buric
-St...stai .. opreste-te !
-Inainte sa intri in coma sa mai intamplat asta si tot asa sa intamplat , doar ca atunci stiam ca ma iubesti cu adevarat !
In vocea lui se simtea tristeta si durerea amintirilor . Incercam sa inteleg cum se simte , ce insemnam pentru el , dar....
Edwin pov .
O vedeam cum se uita la mine cu mila , dar mila disparuse in cateva momente . Capul ei angelic se albise . Ma privea nauca . Nu stiam ce sa fac , dar luasem o decizie inteleapta .... i-am lasat spatiu . Privea in gol . Vroiam sa o intreb ce are , dar stiam ca nu imi va raspunde . De multe ori am vazut-o in aceasta iposteza si i-am invatat comportamentul .
-Aky...
-Ce vrei? spune sec
-Te simti bine ?
-Mai bine decat crezi ! spune cu o fata increzatoare .
Fata asta chiar vrea sa ma bage in boala ! Cine o mai intelege . E mai rea ca vremea , dar o ador !
*Scuzati-ma ca postez asa rar , dar am avut tezele si antrenamentele .
Next la +5 comm.
#JustWriteIt
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasiaI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...