Traind in minciuna

349 23 0
                                    

Noaptea trecuse ca un traznet de fulger . Dimineata imbientoare ma trezeste din starea paralizanta care am suportat-o in timpul celei mai frumoase noptii din viata mea . Noaptea in care nu am mai avut frica de minciuni . Minciuni ce mi s-au spus de mica , cu care am crescut si le-am crezut , miciuni care le puteam crede o viata intreaga si sa mor in minciuna . Fara a sti adevarul ce ma inconjura . Viata nu este doar roz cu buline , afara , undeva in lume , exista demoni si monstri ce ma vaneaza , dar nu imi mai este frica . Acum stiu pericolul ce ma asteapta si am ajutoare cu care sa ii infrunt . Dar oare sunt gata sa ii infrunt ? Sunt destul de puternica ? Daca si el m-a mintit in legatura cu parintii mei ? Daca specia mea chiar trebuie exterminata ? Multe intrebari imi trec prin minte , dar nimeni nu-mi poate raspunde cu sinceritate . De ce ? De ce a trebuit sa fiu mintita ?

Șuvoaiele de intrebari ce imi atacau mintea fusesera oprite de strigatul disperat al bunicii . In acel moment constientizasem ca Edwin nu mai era langa mine . Unde se dusese? De ce sa o atace pe bunica ? Stiu ca e o vrajitoare , dar imi vrea binele . Sau poate si asta este o iluzie ca sa cred in continuare ca sunt o fata normala . Poate ai mei chiar au vrut sa mor in minciuna .

Nevrand sa mai ma gandesc la aceste lucruri , fug in bucatarie sa vad ce se intamplase .


Coridoul ce ma colega cu bucataria era plin de sange , dar nu ma ingrozea . Intrebarea e : "Al cui este sangele?" . Oare Edwin o omorase? Sau ea il ucise ? Sau poate s-au distrus amandoi in timpul luptei? Dar unde sunt? Unde au disparut? Nu gasesc nicaieri urme . Doar suvoaie de sange ce se scurgeau de pe pereti , de pe mobila si draperii . Camera era gata pentru petrecerea de Halloween . O vrajitoare impotriva unui vampir ... cine s-ar fi gandit ca prind si ziua asta . Ziua in care cartile si filmele care le-am vazut devenisera realitate . Acum , intorcandu-ma la subiect : Unde sunt cei doi? Nu stiu pentru cine sa fiu mai procupata : pentru Edwin , care este doar un baiat normal cand razele soarelui ii ating pielea fina sau pentru bunica , o faptura magica , dar invarsta ?

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum