Au trecut 5 zile de la acea fuga in padurea groazei si a picturilor sangeroase facute de Edwin in coridor .
Ma trezisem , dar nu mai aveam acea sclipire in mine . Razele soarelui aveau frica sa inceapa spectacolul de lumini in camera mea pustie si intunecata . Ma ridicasem foarte obosita si cu o foame teribila . Ma intrept spre baie cand , deodata aud alarma de foc . Cu cea mai mare viteza ma indrept in bucataria care era plina de spuma . Dupa ce ma uit mai atenta , intr-un colt era Edwin cu un extinctor in mana . Se blocase !
-Ai avea tu 315 ani , dar esti mai rau decat un copil .
-In epoca mea nu existau aceste lucruri !
-Te rog . Sti sa folosesti orice fel de pistol , dar nu sti sa inchizi un extinctor?
-Daca stiam , nu iti mai murdaream bucataria ! spune mormaind .
Ma apropii atenta de el , evitand riscul sa alunec si il opresc . Ma privea cu ciuda . Incerca sa se ridice in picoare , dar era prea alunecos .
-Ma ajuti , te rog ?! imi spune pe un ton raspicat .
-Da , sigur , acum , scuze ...
Incerc sa il ridic , dar vulpoiul batran ma tras peste el . Buzele noastre erau despartite de doar cativa centimetri . Ii simteam respiratia calda cum ma poseda . Stramosii casei imi impingeau sufletul catre al sau , dar el fusese mai rapid : ma luase in brate , ma trantise de prima masa ce o gasise si ma saruta . Incerca sa ma atinga , dar il opream mereu , punand mana ca o bariera . In acel moment , cand inimile noaste strigau de fericire , imi apare in minte o figura asemanatoare bunicii . Dar nu era chair o figura , ci o amintire . O farama dintr-o poveste . O pagina arsa dintr-un manuscris stravechi . Dar de ce bunica ? Fara sa mai gandesc , il oprisem . Se uita la mine mirat si murmurase " Te iubesc.. " . In ochii lui nu se mai vedea acea sclipire . Ce se intamplase? Ceva era in neregula .Fara sa mai folosesc ratiunea , ii pusesem un pumnal la gat . Edwin ramasese socat ! Nu intelegea ce vroiam sa fac .
-Unde e bunica ?
-A plecat ..
-Unde ?
-Departe de tine ..
-Doar nu ai facut-o ..! exclam socata .
-Iarta-ma , era singura cale ca sa fi in siguranta !
-Te urasc !
-Ucide-ma ! spune tipand la mine
-Bine , daca asta este dorinta ta ...
In urmatoare secunda , pumnalul era infipt in pieptul sau perfect si firav . Fara sa imi dau seama , stateam intr-o balta de sange.. De ce facusem asta?
https://www.youtube.com/watch?v=c_aMvIDIzSo
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantastikI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...