Memorii cristalizate

177 11 6
                                    

" -Ma iubti ?


 In acel moment , mama ma prinsese de mana si crease un portal ce ma tragea spre el . 

-Da ... te-am iubit , te iubim , si te vom iubi mere . 


Acestea fusesera ultime cuvinte ce le auzisem , dupa totul era intunecat ... prea intunecat . Eram intr-un abis . Abisul sufletului meu . "

Edwin pov .


    Eram in spital de 3 zile . Aky este in coma cristica si nu da nici un semn de viata . Mi se rupe inima in mine de durere . Toate astea s-au intamplat din cauza mea .  suferit prea mult . Nu trebuia sa o fac sa se ataseze asa mult de mine . Acum a aparut si Catlin , care ia povestit viata ei . Nu stiu ce va crede despre mine . Eu chiar o iubesc pe Aky ... e viata mea . Doamne ce as vrea sa se trezeasca , sa o iau in brate si sa o sarut . Sa ii simt buzele moi lipite de ale mele . Sa o privesc in ochii sai superbi si sa ii spun " TE IUBESC , PRINTESA MEA " . Of..Aky .


-Edwin , esti bine? spune ingrijorata Catlin .

-Sa zicem . Noutati?

-Nu , e tot in stare critica . Medicii au spus ca s-ar putea sa nu isi mai revina . Vor sa o deconecteze de la apare . A pierdut si mult sange . 

-Vreau sa o vad . Am mai salvat-o odata . O pot salva si acum!

-Edwin , e prea periculor ! O poti omora asa !

-Dar daca moare , macar moare cu sangele meu in corpt si se va trezi vampir ! spun in gura mare .

-Esti nebun !

-Da ! Nebun dupa ea ! Dispari din fata mea !



    Dupa 10 minute de cearta cu Catlin , ma indrept spre salonul piticei mele . Acolo , pe  un pat alb statea ea . Un inger fara aripi . Acel inger ce isi pierdusera aripile din cauza iubirii ce o simtea pentru un demon . Buzele sale negre ma faceau sa urlu de durere . A suferit atatea pentru mine ! Daca nu apaeam in viata ei , poate astea nu se intamplau , dar nici nu puteam sta departe de ea . Sunt mai mult de un Gardian , sunt indragostit de ea , de felul ei de a fi , de nebuniile ce le facea , de comportamentul ei infantil .

Ma duc langa capul ei si o iau de mana .



-Pitica mea , te implor , trezeste-te . Nu te voi mai lasa singura niciodata ! Deschide-ti ochii angelici ! spun soptind .


Dupa cateva momente , am simtit miscarile degetului sau ce cautau rece . S-a trezit !


-Doctore ! Doctore ! E urgent ! Doctore ! tipam ca nebunul la 3 dimineata prin spital.


Aky pov .


Din camera obscura, cu ochii arsi de soarele rosu al peretilor de praf, privesc lumea de afara printre gene, greu, si ma obisnuiesc cu lumina zilei dupa intuneric. Ca stransi de o mana invizibila, ochii mi se inchid si mi se redeschid, zbatandu-se in pleoapele fierbinti catre o gura de aer. 


Vedeam cum ma deconecteaza de la aparatele cu sange si ma plimbau pana la masa cea alba. Cum care masa? Masa pe rotile, cea alba si dura, fara saltea ridicata la gat, sa-ti asezi capul pe ea si sa motai moale intre pereti, nu - este una dintre cele mai urate, mai neinsufletite si mai ingrozitor de albe mese din acest spital. Cea din sala al carei nume nu poate fi pronuntat, da - chiar aceea - cea careia, daca ii si gandesti scopul, formulat din 8 litere mici si simple cu vocale lungi si ovale, cazi lesinata pe perna care , acolo nu exista si te trezesti abia dupa aceea, singura intre alti 4 pereti - vai, cred ca am ajuns sa cunosc toate nuantele de var alb de la cate combinatii am vazut - facuta lata cu capul ce nu se mai vede aproape de la firele de par innodate, cazute pe margine, slabita si expusa, ca o prada animala la capatul puterilor, inainte sa fie jecmanita total de ucigasul ei cu colti subtiri si lungi. 

 Totul era asa orbitor . Nu imi dadeam seama ce se intampla .


-Aky , iubirea mea , te-ai trezit ! spune un barbat strain . 


 Eram inconjurata de medici ,asistente si un necunoscut ce imi zicea ca ma iubeste . Sau asta cred , ca imi zicea mie . Dar stai... cine este Aky? Iar eu ce fac aici ? Cine sunt ? Ce caut aici? Cum am ajuns aici ? Ce mi sa intaplat ? Printre aceste cuvinte reusesc sa ii raspund barbatului ce statea cu sufletul la gura . 


-Scuze ... dar eu nu te cunosc..


*Pareri? Ce credeti ca se va intampla in capitolul urmator?

Pe maine seara :* Pupici





        

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum