Prima zi

71 11 0
                                    

(··) RAZA DIN ABIS -REINTOARCEREA
Capitolul 2 - Prima zi

··················
"Trr , trrr"

" Vai de capul meu de alarma nenorocita , te voi tortura pana iti rup si ultima limba !" Tip disperata prin camera .
Wow , chiar mersese , tacuse ! Dumnezeu e cu mine , ce sa mai ..
Ma arunc leneșă înapoi cu capul in perna încercând sa adorm la loc , dar calmul meu fusese intrerupt de o usa care se deschide cu forța.
" Nu tu ...Nu azi ..." Spun smiorcainduma ca un copil de 3 ani .

"Aky ! Daca in momentul asta nu iti misti fundul din pat si te pregătești de prima zi de liceu , jur ca vin cu o găleata cu apa cu ghiata sa te trezesc !" Spune destul de amenințatoar ." Număr pana la 10 ! Daca nu esti in picioare , te ud . 7,6,5 .." Nici nu apuca sa spună 4 ca si ma ridic parca electrocutata din pat. El zâmbește victorios si iese , inainte facundami complimente pentru lenjeria intimă . Instantaneu ma inrosisem , uitând ca sunt aproape dezbracata.
Imi fac rutina de dimineata , dupa ma pregătesc de prima zi de liceu . Poate am avut un an greu , dar nu pot renunța la scoala . Macar ea imi mai face un viitor .
Dulapul imi era plin de haine , dar majoritatea de piele si nu doream ca din prima zi sa fiu luată la ochii , mai ales ca trebuie sa trăiesc in umbra tot timpul. Ascunse mai intrun colț , găsesc o pereche de blugi putin rupti , un maieu negru mulat si o pereche de cizme de piele . Inauntrul lor imi pun un briciag si in sutien doua mini-grenade cu vervena . Imi iau mănușile cu tinte otrăvite si ma machez putin . Cobor energica jos unde il vad pe Kevin cum isi servere liniștit cafeaua .

"Hayo , baby !" Zic pe un ton jucaus .

"Hayo si ție.... woah , Aky?!" Spune surprins . Ochii ii erau cat cepele , iar gura era de un "o" perfect . Dupa cateva secunde isi revine din transa , scuturand capul si reintorcanduse la savuratul cafelei amare cu putina spuma . Imi i-au un mar si il anunț ca plec . Se uita putin trist , dar dupa imi zâmbi mândru . Știam ca ii este frica ...frica sa ma piardă . A avut o viata trista si dureroasa . De mic a fost bătut , abuzat , constrâns sa fure si sa amenințe lumea pentru binele familiei sale . Nu a avut o copilărie superba deoarece aveau putini bani , aceștia consumanduse pe băutura părinților . Are doi frați , o sora mai mica si un frate mai mare . Sora a dispărut la varsta de 14 ani , el atunci având 16 . Mi-a povestit ca suferise mult , de aceea tine asa mult la mine , iar fratele .. Ce pot spune ! Sa dus sa lucreze ca cobai pentru vampiri doar ca sa primească niste bani pentru părinții sai . Dupa dispariția surorii , el plecase de-acasa , continundusi viata . Acum iată-l ! Are 18 ani si are grija de o puștoaică de 16 . Nici nu imi dau seama cand ajung in fata liceului . Era o clădire mare , având o curte imensa cu locuri amenajate pentru comeptitiile sportive . Porțile erau de metal , vopsite cu un vișiniu încins . Intru timida si ma îndrept spre intrare . Nu vroiam sa par nici fata timida si tocilara , dar nici cea bataioasa si amenințătoare . Vroiam sa fiu normala . Caut clasa 14 , in care aflasem ca am prima ora . Intru si vad ca majoritatea sunt băieți . Mai verific numărul odata si chiar aceea era clasa mea . Intru timida , iar baietii ma analizau din cap pana in picioare . Nici nu stiu cu cine se pun aceștia . Ma asez singura intr-o banca din mijlocul clasei . In nici 5 minute bancile se ocupasera , in clasa fiind acum 18 băieți si 4 fete . Eu încă eram singura in banca si sper sa ramân asa . In clasa isi face apariția un domn la costum , cu putina barba si bine lucrat .

"Buna ziua copii si bine ati venit la liceul nostru ! Eu sunt dirigintele vostru , Clark Luke . Am 26 de ani si predau matematica . " părea un bărbat de treaba cu capul pe umeri . Mi se părea cunoscut numele "Clark " , dar nu imi aduc aminte unde . Se suna de ieșire , eu încă încercând sa imi fac ghiozdanul . Am rămas doar eu cu el in clasa , iar privirea sa ma privea constant .

" Domnișoara Forbest ?"

"Ce sa întâmplat , domnule diriginte ?" Spun lundumi ghiozdanul in spate , vrund sa ies .

"Cum mai te simti dupa moartea lui Crick ?" Spune cu un ton ironic . Sângele imi îngheța in mine . De unde stia de el ?!

"Nu stiu despre cine vorbiti . Imi pare rau " spun cu un zâmbet forțat .

"Aky , scumpo : nu iti mai aduci aminte numele de familie al fiicei mele ? Cea care va dus la baza vampirilor ?" Nu pot sa cred . Catlin ! Catlin Clark . Este tatăl ei ! Ma întorc brusc cu fata la el , analizandui mâinile : tatuajul cu un copac de jar si doua planete era fix in palma . Era un vampir ...chiar unul periculos . Nu mai stau si ii raspund , ieșind cu viteza din clasa . Fugeam ca nebuna pe coridoarele școlii , fiind singura . Într-un moment de neatentie , ma îzbesc de ceva ferm , pierdundumi echilibrul . Ridic privirea , iar in fata mea stătea un baiat cu ochii albastri , corp parca sculptat din statuile grecesti si un zâmbet strengaresc . Imi întinde mana sa ma ridic , dar il refuz , descurcanduma singura .

" Eu sunt Adam , magnet de fete , anul doi , căpitan de rugby ! Cu cine am onoarea ?" Pff , ce narcisist .

" Aky , Forbest Aky . Boboaca sexy , 16 ani , dar nu pentru mult . Asasina si vânătoare de vampiri . " spun amuzata .

" Da , deci esti o înraita cititoare de carti fantasy ." Continua pe acelasi ton ca mine .

" Punct ochit , punct lovit !"

"Ce zici , tu si eu , cinema in seara asta pe la 19? " spune pe in ton destul de pervers .

"Pana la 19:30 am antrenamente , daca vrei la 20 , daca nu lasam pe alta data ."

" La 20 sa fie !" Spune entuziasmat .

" Te iau din fata parcului Stejar "

" Ok , ne vedem acolo! Acum chiar trebuie sa plec ! Pa Adam !"

"Bye , bye , Aky"

Dupa ce mi-am luat la revedere , pornesc grabita spre casa . Nu numai ca voi fi supravegheata de un vampir in fiecare zi , dar mai am si antrenamentele si o lipitoarea de căpitan dupa mine . Eu vreau sa ma razbun , dupa sunt liberă sa imi continui viata .

* Hayo , capitol nou .
*Scuzati greșelile .
*Pareri? Aprecieri? Ceva ?:))
* Kevin ...Kevin ...un viitor pretendent? Ce credeți ca se va intampla in viitorul capitol? Vreți un indiciu ? Sa aflam ..

DIN CAPITOLUL VIITOR :

"Nu ! Asta este șansa mea de răzbunare si nu o voi rata ."

^_^_^_^_^_^_^

"Kevin , vin-o repede ! Grabestete !!"

^_^_^_^_^_^_^

-.- Elizabeth Lockwood , condamnata la moarte pentru uciderea la 101persoane -.-

Ce legătura are asta cu Aky? Ce se va intampla ? Totul in capitolul viitor .

Va pupa Dakkay ..pe data viitoare

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum