Este seara . Luna sclipeste maistoasa pe cer . Milioane de stele au ocupat bolta cereasca . Era un spectacol . Aerul curat si imbientor al brazilor , rafalele de caldura si sunetele naturii ma fascinau . Inainte sa am dusmani la fiecare pas , pe o vreme ca aceasta , m-as fi dus in padure si as fi campat pana dimineata . Padurea era prietena mea , dar acum nu mai este . Daca ma mai apropii de ea , ar putea deveni propiul meu mormant . Inima imi batea ritmat , iar ochii mei fixau cu mirare o stea . Era cea mai stralucitoare , dar nu era Luceafarul . Nu putea sa fie . De ce afirm acest lucru? Deoarece , cand eram mica , bunica imi povestea mereu ca Luceafarul aparea inaintea lunii . Dar in aceasta seara aparuse cu mult dupa ivirea lunii .
Era foarte ciudata . Puterea spirituala ce o emana , parca ma atragea spre ea .. Cum ar putea fi posibil acest lucru ? De ce se complica asa de tare viata mea? Nici o seara nu o mai pot petrece in liniste ? Citind o carte sau ...
-Aky ! Treci in casa sau vei racii !
-Scuteste-ma . Sanatatea mea , treaba mea ( nah ... nu cred ca trebuia sa ii spun asta ) !
In secunda doi , Ewdin era in spatele meu .
-O facem frumos sau trebuie sa iasa urat?
-Depinde la ce te referi ! exclam copilatoasa .
-Fugi in casa !
-Dar e asa cald afaraaaaa ... te rog .
-Ok , dar stau cu tine .
-Of , ok ! spun plictisita .
-Ma duc sa aduc o patura si o pernuta pentru capusorul tau firav .
.....
Dupa ce adusese un cearceaf deja spalat cu multa truda de mine ( deoarece Edwin a distrus masina de spalat cand " sa jucat" cu bunica ) , l-am asezat cam anapoda pe acoperis si m-am aruncat la fel de delicat ca un elefant . O tigla ma intepase intr-o parte cam neplacuta , asa ca tipasem . Ewin radea .
-Vrei sa iti dea Edwin un pup ca sa treaca?
-Ai vrea tu ... Viseaza in continuare Romeo .
In acel moment ....
*Aștept pareri
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantastikI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...