Cand ingerii pleaca ..

169 14 24
                                    

** Aky pov.


Nici nu stiu cum a trecut o saptamana . Eram inchisa intro camera intunecata fara ferestre . Nu stiam ce zi este sau ce ora , stiam doar ca au trecut 7 zile ... 7 zile de cand nu l-am mai vazut pe Edwin .

In fiecare zi aud tipete ,  injuraturi , rasete din camerele alaturate . Ce este locul asta?

Pierduta in gandurile mele , nu mi-am dat seama ca usa se deschise . Pe ea intrasera 2 saci de muschi . Unu ma luasera de mana , iar celalalt privea amuzat toata scena . Tipam cat ma tineau plamanii , dar stiam ca este in van . Doar Edwin m-ar  putea auzi si i-as rupe sufletul in doua daca mi-ar auzi strigatele disperate .

Gorila ce ma tragea de mana se intrepta cu viteza undeva . Nervii ii ajunsera limita , iar venele rigide se puteau  observa cu usurinta . Pasul sau apasat imi aducea aminte de cineva .... cineva .... doar nu poate fi el . Doamne , nu pot sa cred . Suntem salvati . Nu ma pot insela . El este .


Pentru o fractiune de secunda se intoarse cu fata spre mine . Poate ca nu imi aduceam complet aminte cum arata , dar acei ochii.... 


-Lasati-ma ! tip disperata

-Gura javra ! Nu ne face sa te amutim ! spune barbatul din spatele meu .


Cel ce ma tinea de mana mergea cu pasi apasati nescontand vreun cuvant .

Dupa cateva minute de mers , am ajuns in fata unei usi mari si albe . La terale erau zgarieturi si amprente de sange . Manerul era suflat cu aur , dar orice bijuterie are defectele sale . Baiatul imi facuse semn sa intru , dar inainte sa pasesc inspre lumina oribitoare se apropie de urchia mea si imi spoteste " Sunt aici . Nu-ti fie teama ! Gura mica si fara miscari bruste . "

Vorbele sale ma linistisera putin , dar agonia deabia incepea . In camera era Edwin , crucificat pe perete . Suvoaiele de sange ii curgeau de peste tot . Fata ii era vanata , iar pe abdomen avea arsuri . Cand ma vazut , chipul sau se luminase si imi mima din buze un dulce " Te iubesc" . Eu ii zambisem timid fara sa imi dau seama ca ochii imi lacrimau . Din umbra apare ea , Catlin , cu o fata trista , dar in acelasi timp indiferenta . Mainile ii erau pline de sange - era clar ca era sangele lui Edwin . Ea ii faceuse rau . Nenorocita .


-Aky ... 

-Catlin...


I n camera se asternuse linistea . Eram doar noi trei si o camera de filmat . Catlin dadea sa spuna ceva , dar isi inghitise cuvintele cand pe usa intrasera o femeie de varsta mijlocie . Corpul ei era perfect , costumul ei de piele accetuand formele vulpoase . Parul il avea prins intr-o coada de cal perfecta . Dupa ce am mai analizato putin , imi dadusem seama ca in fata mea nu statea nimeni alta decat Dalphine . 


-Nepoata mea  draga , nu te bucuri sa ma vezi?


Ochii mei o priveau cu ura . Cum a putut sa ii faca asa ceva lui Edwin? De ce vroia sa imi distruga viata?


-Vampir al Justitiei , uh? spun pe un ton ironic .

-Da , scumpa mea . Vrei sa mergem la o plimbare ?

-Unde ? La bordelul unde lucrezi? ii spun pe un ton batjocoritor . La auzul acestor cuvinte Catlin deabia se abtinea sa nu rada . 

-Du-te dracu!

-Deabia m-am intors deacolo . M-au intrebat cand te intorci sa le faci pe plac . spun cu cruzime


 Privirea sa usturatoare ma atintea . Fata ii era rosie de nervi . Vroia sa ma omoare , dar ceva o oprea . 


-Ce mai stai? Nu ai treaba? o intreb inidiferenta . Nu e destul ca l-ai torturat? Ca m-ai tinut departe de el ? Ca a trebuit sa il vad asa? Cand imi vine tura , ma rog? 

-Aky.... taci...d..din ... gura... ! soaptele groase si cutremurator de preocupatec ale lui Edwin ma facusera sa imi inghit cuvintele spune. 


-Luati-l pe Edwin ! ordona Dalphine ,

-Stai , stai ! Ce crei sa faci? vocea mea disperata se auzea in camera , dar degeaba . Ma incuiasera acolo . Edwin disparuse .... din cauza mea ... 


Minutele parca se oprisera pe loc de la plecarea lor . Batusem in usa ca o disperata pana cand am adormit plangand cu ganul la Edwin . Nu stiu cat am dormit , dar stiu sigur ca am fost trezita de zgomotul enervant al usii . Imi deschis ochii usor , incercand sa ma obisnuiesc cu lumina orpitoare si il observ pe acel baiat .

Si apropie usor de mine si se pune in genunchi langa mine . 


-Of , copil prostut , doar ti-am zis sa taci din gura .

-Iarta-ma ...

-Nu am de ce sa te iert .Doar nu mi-ai facut mie rau . Acum asculta-ma . Orice ai face , nu iti arata adevaratele sentimente . Comportate indiferent , orice s-ar intampla . Eu voi fi langa tine , te voi proteja . Iti promit . Doar fi puternica ...

-Stai ... cine esti?

-Nu iti mai aduci aminte de mine? Ne-am intalnit in noaptea cand disparuse Edwin pentru a doua oara . 

-Tu esti arcasul ce mi-a salvat viata . 

-Vezi ca stii .. spune pe un ton ironic .

-Cum te numesti?

-Prea multe detalii printesa . Pe mai tarziu .



***Edwin pov . 


Stateam incatusat intr-un colt al camerei . Am suportat atata tortura incat m-am obisnuit cu ea . Nu imi pot scoate din minte ochii indurerati a lui Aky cand ma vazuse . Aratam oribil . 


-Edwin...



Eram asa procupat incat nu imi dadusem seama cand Catlin intrase .


-Ce vrei? spun respingator .

-Iarta-ma . Sunt obigata sa fac asta .Sti ca nu as putea sa iti fac vreodata rau . spune cu lacrmi in ochii .

-Stiu Catlin . E vian mea ! Trebuia sa raman atunci cu tine .

-Ai facut bine ca ai plecat . Dupa ce fugisei , am fost luata de Dalphine si m-au tratat . De atunci m-au pus sa te urmaresc . Edwin ... eu ... eu ...

-Stiu Catlin . Calmeazate . Gata ! spun cu o voce blanda . 

    

 Nu imi placea sa o vad suferind . Am stiut de la inceput ca nu este vina ei . Era costransa sa faca asta . Stiu de ce sunt in stare Vampirii Justitiei . In acest moment ma tem sa nu ii faca rau lui Aky . Printesa mea ..





** Nah ca am postat mai repede <3 Si am facut si un capitol extra lung :)) . Urmatorul la 4600 de cititori , 485 de comentarii si 450 de stelute <3 Va pupa Dakkay .


** Ce actor ati vrea sa il joace pe Edwin? Dar pe Dalphine ?

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum