Sageata provocarii

172 10 11
                                    

"Plangeam , ma pierdeam si ma rasuceam inauntrul meu dupa amintiri netraite, iar cosgiugul imi este timpul - vesnicul, inselatorul timp care nu se va termina niciodata, dar ne termina sufletele noastre de nebunie, de boala lui, de boala lui fara de leac, caci ea nu exista cu adevarat . Dar cine este acest "el" ? De cine eram indragostita? De ce inima imi batea nebuna in prezenta stainului acela? De ce plangeam ? De ce ma striga disperat? Cine sunt eu ?

Miliarde de intrebari imi posedau trupul fragil , neajutorat , singur si trist . In fata mea era o oglinda lunga , acoperita de praf , dar nu conta . Vroiam sa ma vad . Fata care o dorea asa mult acel strain . Aceea "Aky" dupa care rasuna de tristete . Dragostea sa pierduta in amintirile sterse . Priveam atenta in oglinda , dupa la peretii goi ce ma inconjurau . Eu eram cea din reflectie - un gen feminin dintr-o lume neutra . O copila blajina , indurerata . Dar ce puteam sa fac? Imi priveam doar geamana din oglinda . Ultima memorie ramasa . Ultima picatura din paharul vietii . Eu ... cea uitata de timp ."


Usa se deschise . Pe ea intrase "el" . Baiatul ce imi provoaca miliarde de sentimente , cel care imi face sangele sa pulseze , cel care ....il ador .

-Te pot ajuta cu ceva? spun serioasa .

-Esti foarte frumoasa cand te uiti in oglinda ! spune zambind .

-Esti singurul lucru care ma leaga de trecut .

-Stai linistita , iti vei reveni .

-Sper ..

-Of , copilaroasa mea !

-Nu sunt copilaroasa ! Adica , stai , eram?

-Nu .. erai ... foarte complicata ! spune razand

-Complicata?

-Da printeso , complicata . Mereu te rusinai in prezenta mea , iar obrajii tai deveneau rosii ca macul . Ochii iti sclipeau cand ma priveai , iar mereu iti batea inima tare cand te tineam in brate ,

-Ca acum.. spun in soapta

-Poftim?!

-Nu , nimic . Cat este ceasul?

-Vreo 3 dimineata . Iti este somnic?

-Pai .. da . Dar imi e urat sa dorm singura .. am cosmaruri ! spun cu lacrimi in ochii .


Il vad cum se apropie de mine si ma ia in brate . Dupa cateva secunde ma tranteste in pat si ma pune deacupra lui . Stateam asa comoda . Adormisem imediat . Dimineata , in aer plutea inca mirosul umed si cald al unui alt trup . Trupul proyector ce ma protejat toata noaptea de ceata obscura . Mintea mi-a fost luminata de iubirea sa , de curajul sau , de sentimentele mele pentru el ...


-Buna dimineata , raza de soare !

-Buna dimi si tie , straine .

-Straine ? Serios? Daca chiar ma credeai un strain , nu te-ai fi ghiemuit asa dulce la pieptul meu .

-Eram obosita .

-Si indragostita .

-Si asta ! spun razand .


In acel moment , stateam sub el . Coatele sale imi opreau miscarile agitate al capului . Eram mobilizata . Simteam cum imi iau foc obrajii .


-Aky ...

-Opreste-te ! Nu vreau asta !

-Aky ... de ce te-ai inrosit? imi spune cu un ranjet pe buze in timp ce se apropia incet de gatul meu .

-Eu .. eu ...

-Iubeste caprioara cat inca mai rasufla doborata la pamant de sageata mortii. Iubeste fiinta cat inca mai geme sub durerea grea ce o acopera de negura, iubeste-o cat buzele-i mai sunt inca rosii sub sangele fierbinte ce le inunda... Si sarut-o. Sarut-o cat inca, prin petele de putrezaciune ce-i acopera organele insuflatoare de viata, sangele-i curge inca proaspat si dulce... Iar celulele stralucind de culoarea neagra a mortii pot sa le mai recunoasca pe ale iubitului sau. Prin ochi incetosati de efort si sentimente amestecate de frica si dor tipate din sufletul fragmentat acum in cioburi ascutite... Ce se mai chinuie sa le adune in tremur si disperare obosita pentru o ultima clipa de luciditate. Alaturi de tine. In realitatea de dinainte de caderea cea fara de oprire..

-Poftim..? Ce vrea sa insemne asta?

-Asta este ultimul sfat ce mi la dat sora mea . In cateva cuvinte inseamna sa nu pierzi pe cine ai alaturi si ... prezentul e cel mai important . Daca simt ca iubesti pe cineva , arata-i . Daca vrei sa o saruti , sarut-o . Daca o urasti .. ignoro .. Acum , intrebarea este : tu ce vei face ?

-Eu...

-Nu imi spune , demonstreaza-mi !


Ochii sai ma priveau fix . Imi analiza fiecare miscare , fiecare gura minuscula de aer ce o luam , fiecare muschi amortit . Coprul micut imi tremura sub el . Eu .. simteam frica ... Imi era frica de el .




_____________________________________________________Va urma ...


Deci , cum vi sa parut?

Astept comentarii :*

Intrebare : ce credeti ca va face Aky?

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum