Adevarul din alta dimensiune

1.2K 41 12
                                    

     Toti spun ca magia se poate realiza cu un simplu truc , ca lucrurile paranormale nu exita , ca vampirii si varcolacii sunt doar niste creaturi mitologice neexistente . Dar te-ai gandit vreodata ca poate lucrurile acestea sunt adevarate? Nici eu nu credeam aceste povesti , pana intr-o zi ..

     Eu sunt Aky , o fata nascuta intr-o lume nedreapta , cu prejudecati si ura . Sunt un hibrid . Destinul meu este de a face dreptate in lume ... in acesata lume dușmanoasă . Am parul negru ca un abis in care mai pâlâie o urma de soare .

       Ochii mei sunt heterocromatici . Asta ma face si mai ciudata decat sunt . Locuiesc in Markesh , un orasel mic . Parintii mei s-au despartit cand aveam 7 ani din cauza problemelor . Acum locuiesc cu bunica . 

    Mama s-a recasatorit si locuieste cu sotul ei intr-o alta tara . Casa in care stau e draguta . Ce ar putea fi mai super decat o camera personala? . La varsta de 13 ani am avut un accident grav cu masina , medicii au spus ca nu voi supravietui . Intr-o noapte cand eram la spital , un baiat ciudat a intrat in camera mea , s-a muscat de incheietura mainii si m-a fortat sa ii beau sangele . A doua zi , eram ca si noua . Ma refacusem complet .

    Medicii nu puteau sa creada . Eram bucuroasa ca voi putea sa simt din nou razele soarelui cum imi alina fata , iar noaptea sa numar licuricii care se ciocnesc in geamul meu in cautare de lumina . Dar sincera sa fiu , nu trebuia sa fiu bucuroasa . De aici a inceput totul : acel accident si baiatul misterios .



*Povestea necesita editari . Spre mijlocul cartii vor fii capitole mai lungi de 2-4 pagini . 


Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum