Edwin povestește
Nu am putut dormi toata noaptea , Crick nu imi răspundea la mesaje si începusem sa imi fac griji . Încerc sa ma ridic din pat , dar Catlin stătea pe pieptul meu . Parul ei roscat era întins pe toata patura , iar picioarele le avea împletite cu ale mele .
Încep sa o mângâi parinteste pe cap si ii soptesc- Catlin , scumpo , e târziu . Hai sa ne trezim .
- Încă 5 minute ... Spune moracanoasa .
- Macar ma lași sa ma ridic ?
- Nu ! spune bosumflata
- Infine ...Dupa cateva minute o vad cum se ridica somnoroasa din pat . Picioarele ei lungi si subțiri încercau sa isi găsească echilibrul in timpul plimbări spre baie. Eu ma ridic in viteza din pat luandumi o pereche jeans si ma îndrept spre camera lui Crick . Era goală . In ultima camera se auzeau chicoteli si șoapte . Era camera lui Aky . Intru fara sa bat si in fata mea aparu cel mai rau cosmar posibil . Crick o tinea in brate pe pitica mea , sarutand-o si mangaindui fata . Usa scartii , iar cei doi amorezati se întoarsera spre mine . Aky se înrosi , iar Crick ma privea serios .
- Buna dimineața Edwin ...
- Neața Aky . Frate , nu te-ai obosit sa imi răspunzi la mesaje!
- Daca nu observi eram ocupat ! spune in timp ce ii faci cu ochiul lui Aky si strângând-o mai bine de mana stânga .
- Va astept la masa !Ei aprobara din cap si eu ma îndreptăm spre bucătărie.
Aky povestește
- A fost cat pe aci ! spun oftand zgomotos .
-Adica ?
- Nu sa luat de noi .
- Nu are nici un drept . Esti a mea ...
-Crick ... nu sunt un obiect .
-Stiu , iubire ...doar ca nu suport sa te rusinezi din cauza ca ma ai langa tine . Tristețea se vedea in vocea lui joasa . Isi lăsara ochii in jos privind parchetul vișiniu . Ma proprii de el luandu-i fata intre mâini si sărutândul . Era romantic , dar in acelasi timp timid . Ne trebuia timp sa ne obișnuim . Timp ... singurul lucru ce nu il aveam . Pe fata lui aparu un zâmbet sincer .- Eu ma duc jos . Vrei sa te astept printesa?
- Ma duc sa fac un dus , vin dupa , ok? spun dându-i o privire jucăușă .
- Ok , iubita !Nu doream sa fac un dus , vroiam doar un moment de liniște . Deschid apa încât sa creadă ca fac dus si imi izbesc corpul de peretele rece , alunecand in jos. Toate momentele fericire imi treceau prin fata ochilor . Liniștea imi fusese distrusă din cauza unor busituri ce se auzeau la parter . Ies grabita din baie , îndreptându-ma spre scări unde ii văzusem pe băieți batanduse .
- In numele lui Dumnezeu , terminati ! strig exasperata .
- Nu te baga ! imi tipa la unison . Ok , acum e ceva personal . Ma îndrept furioasa spre ei , prinzandui de par si despartindui . Se smiorcaiau de durere dar nu ma interesa . Intram in sufragerie unde Catlin era înconjurată de hărți , dispozitive de ultima generație si arme ..-Ce se intampla ? întreb speriata .
- Uite care e treaba , gata cu iubirea , cu joaca si restul , acum incepe adevăratul teatru . Ne trebuie un plan inainte sa te depisteze . Exista putini hibrizi rămași , iar vampirii pun prețuri mari pe capul vostru . In plus mai avem o problema , Edwin e trecut in capul listei de trădători fiind acuzat de schimb de informații , completare , crima si nesupunere . Au pus un preț bunicel pe el . Nu au observat încă de lipsa mea , dar nu mai va dura mult ! spune destul de nervoasa . Ne trebuie un plan ! striga bătând cu pumnul in masa .- Ok , calmeazate . Găsim unul ! spun putin speriata , dar sigura pe mine .
-Tu sa taci ! Doar din vina ta se intampla asta . Daca nu erai tu , poate eu si Edwin eram fericiți , dar nu ! Trebuia sa se indragosteasca de tine !
Wow , direct la inima . Vad ca nu ii place sa bată apropouri .
- Hey , vezi cun vorbești cu iubita mea ! Cui nu ii convine sa o apere e binevenit sa plece !
-Iubita ta ? spune Catlin , vocea ei fiind una batjocaritoare .
-Ok fratilor , gata ! Care e planul ? Spune Edwin nervos de situația jenanta ce apăruse .
***
- Wow , wow , wow , stai usor , sa recapitulam . Vreți ca Edwin sa se prefacă ca e un hibrid ? spun putin nesigura pe mine .
- Uite care e faza , tu esti noua in acest domeniu . De-abia poți ucide pe cineva . Edwin se va preface sa este hibridul , iar tu protectoarea lui .
-Protectoarea ? "Ok , asta e ciudat . Cine pe cine salveaza aici?"
- Cea care are grija ca hibridul sa nu fie ucis. Sibliniez , trebuie sa fi foarte , dar foarte prudenta . Trebuie sa te prefaci ca ai fi in stare sa iti dai viata pentru el , dar sa nu te puna naiba sa faci vreo prostie . Vrem sa te aparam , nu sa te ucidem .
-Bun , dupa ? întreb sceptica . Planul asta imi pare cam putred la mijloc .
-Dupa ? Ne prefacem in continuare pana devii un hibrid întreg si poți sa te controlezi . Edwin va fugi , se va ascunde cat mai departe de tine ca sa nu va dați de gol . Tu trebuie sa iti continui viata ta normala . Te vei muta intr-o tara noua , casa noua , scoala noua .
-Daca afla cineva de mine, cum ma voi apară ?
-Aici intervin eu , spune Crick . Voi anunța lupii despre noul hibrid si o sa te protejam . O sa fie bucurosi ca esti o femela .
-Pardon ?zic putin ofticata
- Lasa iubita . Te vei obișnui .
- Ok , deci planul e clar ? Tot ce ne mai rămâne este sa intram in sediul Alfa al vampirilor si sa anulam oferta de pe capul tau !
-Ce oferta..?
-Un miliard de dolari celui ce te aduce in viata in fata tribunalului de vampiri !
In fata mea parca se facuse negru . Un miliard de dolari ?! Visez cumva ? Ce dracu se intampla aici ? E prea repede ... Totul se intampla prea repede si devine din ce in ce mai încurcat . Trebuie sa ma prefac ceva ce nu sunt si sa imi iau viata de la capăt .
-Cand atacam ?
-Peste doua zile , la lăsarea nopții .
Atâta de putin ...viata mea s-ar putea sfârșit in doua zile daca mu vor musca momeala . Am vagul presentiment ca se va intampla ceva , ceva rau.
* Pam , pam , pam . Mai raman doua capitle pana la marele final . Cum credeti ca se va sfarsii povestea?
* P.S : Celor care le-a venit ideea geniala sa vina cu bate sa ma ucida , va zic cu inima draga ca m-am mutat , deci sac =)))) . Va stiti .
* Stiu , unii ve-ti crede ca am terminat prea repede , dar acum incepe misterul ( daca il pot numi asa) . Va pupa Dakkay .
* Va multumesc celor care m-au sustinut pana acum . Sunt mereu pe primul sau al doilea loc in povesti de fantezie doar cu ajutorul vostru . Eu nu scriu nimic de special , dar voi mereu ma-ti sustinut . Deci MULTUMESC !
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasiI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...