"-Iti pot explica..
-Edwin... nu vreau explicatii ! Nu ai facut nimic rau ! un nod mi se pusese in gat dupa ce ii pronuntasem numele , dar am reusit sa il "descalcesc" . Nu vroiam sa fiu slaba in fata lui . Sunt puternica ! Sunt independenta ! Si sunt al dracu de indragostita ! Ca o ultima misca , i-am zambit dulce , incercand sa nu par catu-si de putin trista . Defapt imi reusea... sa zicem..."
Au trecut aproape doua saptamani de la incident . Apele s-au mai calmat dupa furtuna , dar inca incerc sa il resping pe Edwin . Catlin s-a mutat impreuna cu noi si cu Crick intr-o vila noua , cu doua etaje . La subsol aveam o inchisoare pentru "nedoriti" , iar langa era o sala de antrenamemt pentru echipa . Cu toata ura ce ne-o purtam , am format o echipa . Ne-am despartit in doua mini-echipe precum doi indragostiti separati de drumuri diverse . Poate asta a fost destinul , fiecare cu al sau . Am aflat ca Crick este un varcolac , dar si un extra arcas . Era foarte amuzant , dar sarcasmul nu il parasea niciodata . Zamebtul sau era contagios , iar ochii te faceau sa te pierzi in naufragiul realitatii . In ultima vreme am devenit foarte apropiati , chiar prea apropiati . Poate inca tin la Edwin , dar acum am nevoie de un umar pe care sa plang . "
***
-Doamne , Crick , vreau la baie ! tip disperata langa usa .
-Du-te la etaj , mai este una !
-Este ocupata de cuplul casei !
-Aky... eu fac baie !
-Ok , te astept ! zic invinsa stiind ca nu am sanse sa intru , dar norocul imi surade . Un mic sunet se auzise , uramat de usa deschizanduse . In fata mea era Crick ud din cap pana-n picioare , avand in jurul taliei un prosop aproape ud si pufos de culoare verde marin . Din firele rebele ce erau lipite de frunte curgeau picaturile de apa .Din pieptul sau bine format ieseau aburii caldurosi .
-Nu ma fa sa regret , grabestete !
-Doamne , multumesc ! zic bucuroasa cu vocea copilaroasa . El , in schimb imi zambi timid , realizand de mica distanta ce ne desparea .
Fara sa mai stau pe gânduri , am fugit repede la baie si mi-am facut rutina . Trecuse deja jumătate de ora si un mic ciocanit in usa ma făcuse sa realizez ca Crick trebuia sa termina baie . Cu pași marunti si vinovați ies din baie , dar spre surprinderea mea nu era Crick , ci Edwin .
- Ce este ? Spun timida
- Nu il găsesc pe Crick ... credeam ca este cu tine in baie .
- Ce naiba sa caute in baie cat timp sunt eu ? Spun pe un ton cat se poate de revoltat
- Pai ... Sunteți atat de apropiați si nah ... Credeam ca sunteți împreuna si ...
- Spre binele tau , taci ! Spun dur , nereușind sa-si termine fraza . Deci , unde crezi ca este ? continui pe același ton dur si serios .
- Nu stiu . L-am sunat , strigat , căutat prin GPS, dar nimic !
- Stai ... GPS? Spun neingrezatoare
- Da . Toti lupii au un mic microcip cu care ii putem localiza ...ca niste câini .
Nici nu realizeze ce spusese . Fata lui se facuse albă cand nu isi mai simtea picioarele pe pământ . Cu o singura mișcare il trantisem de prete si ii spusesem printre dinti si foarte nervoasa : " Niciodată , dar NICIODATĂ , sa nu mai asemeni varcolacii cu cainii . Clar ?! " . El incuviinta si se departa de mine socat si uimit de puterea mea , dar nu ma interesa , prioritatea mea era sa aflu unde dispăruse Crick .
* Hey , nu , nu m-am întors . Voi posta mai rar , dar nu Renunț la carte . Scuzati greșelile .
* Din care puteți observa (daca ati observat ) , am schimbat numele cărți si coperta . Păreri ?
UN MIC SECRET : cu cat comentarii mai mult , cu atat pun NexT mai repede =)) .
SECRET NOU : Am cititori din 13 tari diferite . Multumesc tuturor <3 ca pupa Dakkay
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...